Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående din teori om vilka som skulle vara tvillingar. Tror du fortfarande på den?
Ja, ser jag till röstningen så är det inget som krånglar till den teorin heller.
Om dina tvillingar är dom du tror, och vi tar exemplet på att du tror att jag är god. Vem hamnar då högst på din misstankelista?
Säg inte vilka du tror är tvillingarna, behöver inte mata ulvarna. Men jag har själv en teori med.
Haha, om du är god så blir det ju sex stycken andra deltagare kvar. Jag har 3-4 som jag misstänker och säger jag alla så avslöjar jag ju tvillingarna. Om inte du är en av mina tvillingar förstås. Men den som känns mest misstänkt just nu för mig är ändå Idahoe, även om flera verkar godförklara henne just för att hon röstat på mammas två gånger.
Umm, ursäkta, va???Men den som känns mest misstänkt just nu för mig är ändå Idahoe, även om flera verkar godförklara henne just för att hon röstat på mammas två gånger.
Vet du, jag tror inte ens att @Habina har henne som mest misstänkt, jag tror hon har blandat ihop henne med @Hjartagna . Jag upptäckte när jag skrev mitt teoriinlägg om Habina att hon (och jag, först) skrivit Idahoe men det är ju Hjartagna som röstat på Mammas 2 gånger och Habina röstade ju på Hjartagna igår.@LenaH
Varför sätter du Idahoe åt det goda hållet?
Habina har henne som högst misstänkt men ärligt talat så litar jag mer på dig än henne just nu
Jag förstår att det här syftar på helt andra saker än vad jag vill vrida det till men för mig blir det kanske ganska talande. Jag tycker FiaM har glidit ganska snyggt under radarn och presenterat rätt välavvägda inlägg och det uppfattar jag som en nybörjare med stöd från lyan.Suck, där fick jag för att jag trodde mer på andras teorier än på min egen...
Umm, ursäkta, va???
Varifrån fick du att jag skulle ha röstat på Mammas? TVÅ gånger dessutom???
Jag har faktiskt aldrig röstat på Mammas!
Däremot röstade jag på dig två gånger. Dessa misstankar har jag fortfarande kvar och tycker @LenaH sammanfattar sina misstankar på ett sätt som stämmer bra överrens med mina egna tankar.
Och du blev ju inte mindre misstänkt för mig att du verkar hålla mig som starkast misstänkt utan att ens ha koll hur jag röstat, trots att jag röstat på just dig två gånger...
Börjar lyan få ont om idéer för att motivera sina röstningar mot dom goda?
Jag vill också se deras teorier men jag vill se vad jag kan provocera fram med en tidig röst. Jag tror att de offrar sin kollega som ju suttit löst vid ett par tillfällen redan.
Jag tror att Habina har tappat skärpan, lätt hänt att slappna av i lyan.
Jag förstår att det här syftar på helt andra saker än vad jag vill vrida det till men för mig blir det kanske ganska talande. Jag tycker FiaM har glidit ganska snyggt under radarn och presenterat rätt välavvägda inlägg och det uppfattar jag som en nybörjare med stöd från lyan.
Inser att jag inte svarade på detta och jag röstade ju själv på henne igår. En blunder insåg jag när jag såg saker och ting i sitt sammanhang, jag lät Mammas spel influera mitt i onödan och det var ju tur att ingen annan hängde på. Jag skrev ju också att @Idahoe inte själv gjort något misstänkt utan att det var den saknade rösten från Mammas som avgjorde.