Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lobelia Tidsmässigt så kom våra röster samtidigt - det kan jag instämma i, men resten... Well, läs alla inlägg igen säger jag (orkar inte kopiera in dem alla nu). Min röst var inget som jag bestämde precis innan jag lade den, den byggdes upp under dagen så att du vill påskinna något annat gör att du blir väldigt misstänkt i mina ögon. Om du var god hade du tagit dig tid att kolla upp fakta...
Och vad gör att jag skulle ha haft tid att läsa dina inlägg när du anser att du inte haft tid att läsa mina?
Idahoe - Känns fortfarande misstänkt. Speciellt med sista rösten på Bumpo. Hon räddar Habina där. Idahoe fick min röst igår och möjligtvis får hon det imorgon igen. Eller Habina? Är ni kollegor?
Jo eventuellt men det ligger ju sas ovanpå vanliga roller.Tack för sammanställningen @LenaH
Har vi inte (eventuellt) ett kärlekspar dessutom?
Okej, tack då är jag med!Jo eventuellt men det ligger ju sas ovanpå vanliga roller.
Men nu är det du som lägger ord i min mun, det enda jag trodde mig säga och se är att tidsmässigt har du eventuellt haft möjlighet att läsa lite av mina inlägg men att jag inte trodde det och jag definitivt inte kunnat hinna läsa dina och samtidigt skriva mina.
Hur du får detta till att jag tror du läst mina inlägg är för mig obegripligt, jag syftar helt på de inlägg vi skrev i snabb följd innan vi röstade.
Se det i relation till inlägget jag svarat på där jag enligt skribenten (minns ej vem) efter en diskussion med dig kommit fram till att rösta på Mammas. Tidsmässigt ser det omöjligt ut, våra inlägg kom tätt. Vad jag ville ha fram var att du eventuellt haft tid och läsa mina inlägg och jag omöjligt kunna läsa och skriva inlägg som påverkats av dina dina samt att vi troligen röstade oberoende av varandra just utifrån att inläggen postades inom en ca 5 minuter och rösterna i stort sett samtidigt.
Det var en ren analys av tidsperspektivet.
Vilka är vi kvar?
Matmissbrukaren
Idahoe
Paddington
Sasse
LenaH
FiaM
Jfrelin
Hjartagna
Habina
Lobelia
Japp!Vilka är vi kvar?
Matmissbrukaren
Idahoe
Paddington
Sasse
LenaH
FiaM
Jfrelin
Hjartagna
Habina
Lobelia
Ber så mycket om ursäkt över min missade röst. Jag vaknade just, på golvet. Och min middagsmat stod fortfarande på köksbordet. Så någon gång efter att jag tänkt jag skulle äta har jag väl tyckt det varit en kanonidé att gå och lägga mig, tagit täcket från sängen och bäddat ner mig på golvet. Otroligt briljant. @glömmerallt
Jag har med andra ord inte gått igenom leken som jag tänkt göra ikväll, mer än det jag skrev tidigare. Men bumpo och Habina har jag tänkt på en del, så min giss är att jag röstat på någon av dom. Troligen Habina, eftersom jag tycker hon spelat mycket skumt. Men som sagt, möjligt att jag lagt en röst på bumpo istället, om jag tyckt att era teorier för att Mammas kunnat alibiröstat på henne hade övervägt mina misstankar mot Habina. Men jag vet inte. Jag kan inte ge ett bättre svar än det här. Nu ska jag nog fortsätta sova.
Men jisses. Du är ju värre än jagMen Sasse då sov du vidare, men kanske i sängen istället? Själv gick jag upp kockan åtta idag(på kvällen alltså. Jag sov i sängen!) . Kom inte i säng förrän 4(morgonen)
Ok, du skulle läsa sedan men vad kommer du fram till då?Har helt glömt bort leken. Eftersom jag tror att DL är strax, så får jag slänga iväg en röst nu och läsa sedan.
Habina röstar på Hjartagna då jag tror hon alibiröstat på sin ulvkompis mammas