röstade aldrig Sasse och Bumpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna har jag missat tidigare, men (du får ursäkta) det känns väldigt konstruerat av dig att påstå att du ev påverkat min röst på Mammas. Har du läst mina inlägg och dina egna samt när de inträffade? Jag tror faktiskt att det är helt tvärtom vilket får mig att skarpt ifrågasätta dig. Det är lite för många egna tolkningar från din sida nu.
Jag ber om ursäkt men den här dagen tror jag går till historien i mest stressade och komplicerade och kaosartade dagen någonsin i mit liv.
Stackars @badboll , först har du en jävlig dag och sen tar vi kål på dig.Jag ber om ursäkt men den här dagen tror jag går till historien i mest stressade och komplicerade och kaosartade dagen någonsin i mit liv.
Se det i relation till inlägget jag svarat på där jag enligt skribenten (minns ej vem) efter en diskussion med dig kommit fram till att rösta på Mammas. Tidsmässigt ser det omöjligt ut, våra inlägg kom tätt. Vad jag ville ha fram var att du eventuellt haft tid och läsa mina inlägg och jag omöjligt kunna läsa och skriva inlägg som påverkats av dina dina samt att vi troligen röstade oberoende av varandra just utifrån att inläggen postades inom en ca 5 minuter och rösterna i stort sett samtidigt.
Det var en ren analys av tidsperspektivet.
jag är lite kluven, Mammas är alltid Mammas och man behöver alltid hålla ett öga på denne, och om jag går tillbaka och kollar i Snurrfians inlägg så det hon skriver i sitt första inlägg efter förra DL är:
Här skriver hon att hon inser att myrten/mammas inte hänger ihop, och att man måste hålla ett öga på Mammas. Hade hon siat Mammas som god hade hon väl inte skrivit att man måste hålla ett öga på Mammas, hade hon siat någon annan som god - varför bara prata om Mammas/Myrten (där Myrten inte längre är med i leken) i alla övriga inlägg. Har hon siat Mammas som ond - varför inte skriva ut det mer?
Sedan får diskussionen om deras (Myrten/Mammas) ev sammanhang väldigt stor proportion under resten av dagen. Vet inte om det är för att Mammas ligger på som en igel (som Mammas brukar göra) och Snurrfian inte hinner kolla på någon annan, men om hon siat någon som god borde hon väl ha skrivit ut att xxx känns åt det goda hållet.
Personligen känner jag att det nog kan ligga något i Snurrfians röst även om jag själv inte sett något hos Mammas som får mig att reagera.
@Sasse, precis. Att Snurris inte siat Mammas innebär knappast att hon är god, och mamsen är hal som en ål. Kort uttryckt så vet vi inte ett dugg mer utifrån Snurrfias död skulle jag tro.
Jag ber om ursäkt men den här dagen tror jag går till historien i mest stressade och komplicerade och kaosartade dagen någonsin i mit liv.
Tror du räknat rätt, det är den fördelning jag får det till också.Ok, statistiknörd här antar att vi har slut på bybor nu?
Om vi förutsätter 3 ulvar kvar och vi är 10 spelare och 7 specialroller så räknar jag väl rätt?
Ängel
Spion
Tvilling
Tvilling
Välsignad
Häxa
Drake
Ulv x 3