Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Både Lenah och Matmissbrukaren skriver om att de har klurat ut en del eller alla roller efter att spionen dog. Jag läser deras inlägg och finner det mesta av det de skriver som fullt logiskt vilket gör att jag håller båda för goda.

Jfrelin och Idahoe får jag inget grepp om alls. Måste försöka få tid att läsa om deras inlägg, men det blir tight att hinna med det före DL

Fiam skriver idag långa teori inlägg om varje kvarvarande spelare. Men jag ser inte så mycket nya tankar utan någon slags sammanfattning av vad hon hittar att titta på hos varje spelare. Det gör att hon för mig hamnar åt det onda hållet.

Lobelia tycker att det är tveksamt tänkt av de som följer spionens sista teoriinlägg. I övrigt verkar hon mer inställd på att försvara sig själv och sina teorier än att leta efter onda. Sammantaget får det mig att hålla henne åt det onda hållet.

Baserat på både dagens teorier och som en fortsättning på gårdagens.

Hjartagna röstar på Habina

Ändrade pga att jag skrev fel...

Röstlista dag 5

LenaH röstar på Habina
Lobelia Röstar på Habina
Matmissbrukaren röstar på Habina
Jfrelin röstar på Habina
Habina röstar på Hjartagna
Idahoe röstar på Habina

Bara @FiaM kvar nu väl?
Eller har jag missat henne?

Har precis hunnit hem och ögnat igenom vad som hänt. Resultatet är ju redan klart så FiaM röstar på Habelia.

Vem siaren siar.
Vem ängeln skyddar.
Vem ulvarna käkar.
Vem häxan förhäxar.
Vem dom misslyckades äta häromdagen.

Fen är det bara bra att vi blev av med, så blev det ingen ond specialinfo till spionen. Det rör ju bara till i spelet för goda sidan.
Vem ulvarna käkar får alla reda på. Vem häxan förhäxar och vem ängel en skyddar har ett mycket begränsat värde då de spelarna inte vet mer än resten, men man kan lättare gissa vem som är ängel.

Vem ulvarna misslyckades äta har jag redan nämnt som fördel och ett par av de andra också.

Röstlista dag 5

LenaH röstar på Habina
Lobelia Röstar på Habina
Matmissbrukaren röstar på Habina
Jfrelin röstar på Habina
Habina röstar på Hjartagna
Idahoe röstar på Habina

FiaM röstar på Habina

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar