Såhär har jag fått fram mina goda:
Hjartanga lägger röst 2 på Mammas i lynch 1, inte så troligt att man skulle lägga upp en kollega för lynch dag 1 när det bara fanns 2 röster innan när Hjartanga la sin röst. Lynch 2 lägger röst nr 3 igen, denna gång på Cirkus, säger ingenting om det då det var fler som ville undvika Mammas/Snurrfia grejen. Lynch 3 röstar på Mammas (blir 3dje rösten på Mammas) när Habina har 2 röster och Idahoe har 2 röster. Skulle kunna vara ett sätt att rädda Habina men känns långsökt.
Lynch 4 lägger första rösten och det på Habina, denna lynch åker Bumpo. OM Hjartanga är ulv så är det konstigt att lägga sin röst på en annan ulv i det läget. Jävligt högt spel i sådana fall. Lynch 5 röstar på Habina igen, iofs i ett läge när Habina redan var klar för lynch.
Hjartanga har alltså röstat ulv-god-ulv-ulv-ulv
Idahoe röstar också på Hedinn i första lynchen. Säger samma som jag skrev om LenaHs röst. Lynch 2 lägger hon rösten på Habina som gör att Habina i det läget har 4 röster mot Snurrfians 3. Efter hennes röst kommer MM (som var god men hon lägger inte avgörande röst), Lobelia och FiaM in och röstar på Snurrfian.
Lynch 3 röstar på Habina, röstar som person nummer 2. Lynch 4 röstar på Bumpo, tyvärr den avgörande rösten men Bumpo hjälpte ju inte direkt sig själv. Lynch 5 Habina.
Idahoe har alltså röstat ond fe-ulv-ulv-god-ulv
Jfrelin röstar Bumpo i första lynchen med en förtäckt BOP. Röstar Habina i alla andra lyncher. God-ulv-ulv-ulv-ulv
Till detta kommer också sättet de skriver på och hur de integrerat med andra god och hur de försökt hitta onda.
Så de onda då.
Ganska säker på att denna är ond.
FiaM röstar på Cirkus 21.29 när det redan är klart att Hedinn åker. Lynch 2 röstar som sista person på Snurrfian kl 21.28 i Detta läge borde hon inte hunnit se MM och Lobelias röster så i det läget lägger hon avgörande röst nr 4 på Snurrfian mot Habinas 3 röster.
Lynch 3, röstar på mig. Fattar inte alls den rösten. Lynch 4 Röstar på Bumpo kl 20.22 i ett läge när Habina har 2 röster och Bumpo 1.
Lynch 5 röstar som sista person på Habina.
FiaM har alltså röstat ond fe- siare- god (jag anser mig själv som god)- god- ulv. Hennes röster kommer också väldigt nära DL hela tiden och det tycker jag är typiskt ulvigt när man vill se hur andra har röstat. Om man inte är
@glömmerallt och borgmästare och ändrar i sista sekund hela tiden
Nu har vi ingen borgmästare i denna lek och FiaM var inte heller häxan.
Velar
LenaH röstar på Hedinn i första lynch, säger iofs inget mer än att det var ett lyckokast att Hedinn var onda fen. I lynch 2 röstar hon på Habina, i ett läge när Habina bara har en röst (min) och Snurrfian (god) har 2. Lynch 3 lägger sista och fjärde rösten på Mammas.
Lynch 4 röstar på Idahoe, detta är iofs väldigt märkligt. Fattar inte den rösten alls. Lynch 5 röstar som första person på Habina, om LenaH hade varit ulv tror jag inte hon hade startat upp röstningen med att rösta på en kollega. Det hade kunna svänga lite i denna lynch.
LenaH har alltså röstat ond fe-ulv-ulv-god(enligt mig)- ulv
Lobelia röstar på Hedinn i första lynch, se min kommentar om dessa röster hos LenaH och Idahoe. Lynch 2 lägger avgörande röst på Snurrfia kl 21.27 (kan inte hunnit se FiaM eller MMs röst då) Lynch 3 röstar på Mammas i ett läge när Habina har 2 röster och Mammas 1. Känns helt klart som om det kan vara alibi röst. Ulv som ulv. Lynch 4 lägger faktiskt en röst på Habina som gör att hon har fler röster än Bumpo. Denna röst skaver lite för mig. Men MM och Idahoe hade inte röstat ännu så det kan ha varit en röst som skulle ge henne alibi ifall MM och Idahoe skulle lägga rösten på Habina. Lynch 5 röstar på Habina som nr 2. Detta säger inte så jättemycket eftersom det var väldigt klart att Habina skulle åka.
Lobelia har alltså röstat Ond fe- siare- ulv-ulv-ulv
Det känns riktigt otäckt med dessa 2.