Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I ärlighetens namn så känns det som du plagierat genom hela leken, därav mina misstankar . Jag antar att det är svårt att skriva att man misstänker någon när man i själva vet att personen är god
Har inte tid att gå tillbaka och kolla igenom nu innan DL, men jag har för mig att jag var en av de tidigare som skrev misstankar mot Habina när hon började virra om tvillingar?...Ja just det är just det jag syftar på, det känns som du när Habina blev misstänkt hakade på, du hade ont om tid nästa gång och försatte med att rösta på Habina, sen hakade du på Bumpoteorin osv.
Har inte tid att gå tillbaka och kolla igenom nu innan DL, men jag har för mig att jag var en av de tidigare som skrev misstankar mot Habina när hon började virra om tvillingar?...
Haha!Var det näst sista? Borde vara det
Vet du vad @LenaH, jag misstänkte dig förra leken för att du blev alltför glad när en varg dog.
Yay! Bara en ond kvar, det här klarar vi!
OT, men vad är det egentligen med din toalett @cirkus ? Den är ju med överallt!
Då får du allt förklara var jag godförklarar Idahoe i inlägget.Phu hade varit jääääääääävligt jobbigt om FiaM inte varit ulv. Började nästan misströsta idag.
Jag skrev ju tidigare idag att jag tvekade mellan LenaH och Lobelia som sista ulv men nu känner jag verkligen att det måste vara Lobelia.
Visst hon har haft tight med tid men hennes röst på Idahoe är så sjukt märklig och sättet hon skriver på känns inte alls som om hon är god. Men så är det den där tidiga rösten på Habina..... varför la hon den om hon är ond.
Lobelia in och teoria och förklara dig nu
Varför är du så säker på @Hjartagna s godhet?Phu hade varit jääääääääävligt jobbigt om FiaM inte varit ulv. Började nästan misströsta idag.
Jag skrev ju tidigare idag att jag tvekade mellan LenaH och Lobelia som sista ulv men nu känner jag verkligen att det måste vara Lobelia.
Visst hon har haft tight med tid men hennes röst på Idahoe är så sjukt märklig och sättet hon skriver på känns inte alls som om hon är god. Men så är det den där tidiga rösten på Habina..... varför la hon den om hon är ond.
Lobelia in och teoria och förklara dig nu
Jag är som sagt ännu mer säker på att Idahoe och Hjartanga är goda.
Roller som är kvar:
Tvillingarna
Välsignad
Ängeln
Ulv