Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Habina var ulv nattdeadline 23.00
Jag kan i princip kopiera ditt inlägg, jag är också mest säker på att jag är god!Känner inte att jag behöver skriva så mycket om det nu är jag som blir mat.
Jag misstänker Lobelia och FiaM.
LenaH är den jag är mest säker på är god, och Idahoe kommer snäppet efter det då hon har samma tankar som mig och LenaH. Jfrelin har varit rätt anonym men med tanke på vilken roll jag tror hon har så lägger jag henne åt den goda sidan, och även Hjartagna.
Tack Lena, det är ingen fara Jag vet att det är en lek och tar det inte personligt, men jag måste erkänna att lusten att försöka komma på vettiga inlägg minskar lite. Varför anstränga sig, liksom?Vet du, jag tycker inte att du ska vara varken eller!
Det är ju en lek och vi bygger teorier runt allt möjligt som går att ta på och ingenting, jag betonar ingenting har med någons personlighet eller kompetens i att uttrycka sig egentligen.
Det gäller @Habina också, det känns som om du är rätt missmodig nu och det är ju inte meningen! Visst är det roligast att känna att man gör en bra lek men det är ju ändå bara just en lek.
Tack Lena, det är ingen fara Jag vet att det är en lek och tar det inte personligt, men jag måste erkänna att lusten att försöka komma på vettiga inlägg minskar lite. Varför anstränga sig, liksom?
Känns det hopplöst för att jag teoriat om att du ev har hjälp från lyan?Tack Lena, det är ingen fara Jag vet att det är en lek och tar det inte personligt, men jag måste erkänna att lusten att försöka komma på vettiga inlägg minskar lite. Varför anstränga sig, liksom?
Uppdatering
Ulvarna är uppretatade efter förkusten av @Habina och när de är uppretade blir de hungriga så de tuggar i sig varenda liten smula av häxan @Matmissbrukaren.
@cirkus kommer att ta över och fixa uppdateringarna åt mig i morgon. Så hon ska ha alla pm.
Citerar mitt tidigare inlägg och konstaterar att eftersom ulvarna åt upp MM som var den i min goda-lista som jag var mest osäker på, så har jag blivitnågot säkrare i min uppdelning. Inte för att misstankarna mot Lobelia och FiaM nödvändigtvis blivit starkare utan för att den i min goda-lista som jag var klart mest fundersam över har försvunnit och alltså kan jag använda uteslutningsmetoden.Hjartagna, JFrelin och LenaH känns klart goda.
Återstår 3 stycken som jag tidigare mest tänkt mig som neutrala.
Jag var misstänksam mot Matmissbrukaren tidigare under leken, men har börjat ändra uppfattning om henne efter hennes agerande under dagen.
Alltså hamnar Lobelia och FiaM via uteslutningsmetoden i en mer misstänkt kategori. Jag har inte starka misstankar mot någon av dem just nu, men håller helt klart ögonen öppna.