"Nog"... Du har redan fått typ 5 olika versioner av "CIRKUS ÄR ÄNGEL!!!" eftersom jag inte visste hur diskret man måste vara...
Okej, du var väldigt på gång! Svarade aldrig på det sista eftersom leken tog slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Nog"... Du har redan fått typ 5 olika versioner av "CIRKUS ÄR ÄNGEL!!!" eftersom jag inte visste hur diskret man måste vara...
¨
Ja, det var ju verkligen perfekt. Att TLV var med på det också
Vi diskuterade en del kring när/om vi skulle försöka käka henne, jag röstade ju på henne, men lyckades inte få med mig någon mer...
Ptja, jag tror ju att jag är ond trots att jag är god så
Jag försöker tänka på samma sätt som när jag är god när jag läser tråden, för att inte teorierna ska bli annorlunda. Sedan är det väl upp till motspelarna att avgöra om jag lyckas eller ej, men...
Jag tycker det är svårare att vara ulv
Nu, när vi hade vår lya i en Buke-konversation, blev jag ju lite nojjig för att jag skulle råka posta fel och skriva i tråden det som skulle vara i lyan...
22 sidor slutade förresten den konversationen på... :P
Måste erkänna dock... Inte lite förnärmad när Break(?) sa nåt om mitt sammanfattningsinlägg efter dag 1, typ "ser suspekt ut för det är så typiskt ulvar att skriva ett enkelt inlägg utan mycket innehåll men som ser stort ut" - jag la timmar på det där inlägget, sammanfattade hela jäkla tråden, med ingen baktanke alls eftersom jag verkligen missat allt det där + att reda upp i det och få det i separata tidslinjer tyckte jag var jättevärdefullt! Och så dog jag innan jag hann protestera...
På fullt allvar: hur funkar det för er andra när ni är ulvar?! Vet ni om det, rent allmänt, när ni spelar i tråden!? För jag har typ noll koll... Min inställning i ulvspel:
Jag måste typ avprogrammeras mellan tråden och lyan, för jag blir jätteförvirrad över vilka dessa mysko typer är som försöker prata med mig!!!
Jag har ingen koll på att jag liksom ska vara "ond" - jag är ju jag, givetvis är jag på rätt sida!
@Matmissbrukaren men hur förstod du att jag var ond?! Jag kände mig god ända tills ni bestämde er för att lyncha mig!
Nej, det gick ju inte så lysande
@Monstermom
Ptja, jag tror ju att jag är ond trots att jag är god så
@Matmissbrukaren men hur förstod du att jag var ond?! Jag kände mig god ända tills ni bestämde er för att lyncha mig!
När jag är ond försöker jag fundera lite över taktik och så men jag pladdrar nog runt lite halvförvirrat så där som när jag är god bara att jag oroar mig för goda specialare istället för onda.
OK, men när du ser oss andra ulvar skriva i tråden, vet du vilka vi är då? Att vi är på samma sida, liksom? För den kopplingen tycker jag är jättesvår att göra!
Får erkänna att jag gillar att vara ulv dock (eller ond över huvud taget, hade väldigt kul som Smaug också, även om ulvjävlarna åt upp mig!!!), eftersom jag automatiskt ser alla andra i ulvspelen som mina fiender så känns det naturligt att ha en "aggressiv" roll, så den biten att jag är "ond" stör mig inte. Enda problemet är att komma ihåg att jag har allierade...
Undrar hur jag skulle klara av en god allierad roll (typ tvilling)...? Katastrof...
Du spelade inte som vanligt. Exakt vad vill jag inte säga, det kortet i armen vill jag ha kvar
Jag föreslog ju att vi skulle äta blacksmithfarm, så jag vet inte om jag borde vara ulv...
@CaisaLundblad du var så snäll mot mig i början, så vi var övertygade om att du måste vara onda spionen... Höll med mig en massa. :-D
Ja det gör jag. "Jaha, så skrev hon... Undra hur jag bäst ska bete mig för att ingen ska räkna ut att vi är ulvar tillsammans om någon av oss dör". Är väl den vanligast tänkta tanken hos mig när jag är ulv tror jag.
Ska vi testa? Vi kan vara tvillingar nästa lek Och prata om E R A G O N :P
Fick det stackars mediumet bara mitt snurriga medelande där jag gissade utan någon koll?
Nä, jag hade äntligen MER TID att leka och det gjorde enorm skillnad. Men jag kände mig god hela tiden ändå. :-D