Jag visste väl att du var god @cirkus
Då valde jag rätt!
Ja ditt val påverkade mycket eftersom Cirkus siade Break och sen delade ut ett beskydd till henne samma natt som ulvarna försökte käka henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag visste väl att du var god @cirkus
Då valde jag rätt!
Det tyckte inte jag var uppenbart. Jag funderade mellan dig, Mammas och BSFAtt caisa var siare fattade inte jag men en ensam tvilling borde inte vara något hot jämfört mot flera övriga specialare och jag tycker det var uppenbart att Mammas var tvilling när killa dött.
Deltagarlista
Habina - ulv
Teamlundver – ond spion
Cirkus - ängel
CaisaLundblad - siarlärling
Matmissbrukaren - jultomte
Sasse - spion
Mammas - tvilling
Monstermom - ulv
Killaloe - tvilling
Breaktown - byfåne
Glömmerallt - häxa
Mumorsan - ulv
Bumpo - medium
Blacksmithfarm - ulv
Dag 1
Habina utses till borgmästare
Jultomten delar ut ett paket med en sia till Cirkus
Matmissbrukaren (jultomte) lynchas
Cirkus efterträder MM som tomte
Natt 1
Ängeln skyddar Cirkus (ulvarnas rad)
Siarlärlingen siar Cirkus
Paketmottagaren siar Breaktown (God) (Spionraden blev typ Tomten delar ut ett paket som innehåller en sia, paketmottagaren siar Breaktown)
Häxan förhäxar Habina
Ulvarna försöker äta Cirkus
Dag 2
Monstermom (ulv) lynchas efter lottning
Tomtens arvtagare delar ut ett paket med ett beskydd till Breaktown
Natt 2
Ängeln skyddar Cirkus
Häxan förhäxar TVL
Paketmottagaren skyddar Breaktown
Byfånen siar GA (ulvarnas rad)
Ulvarna försöker äta Breaktown
Dag 3
Killaloe (tvilling) lynchas
Natt 3
Ängeln skyddar Cirkus
Siarlärlingen siar Mammas
Häxan förhäxar Habina
Dag 4
TLV (ond spion) lynchas
Natt 4
Ängeln skyddar Sasse
Ulvarna käkar Mammas (tvilling)
Mediet får visionen ”gissar orginaljosh och röd kopia goda men bondgårdsdjuren känns skumma” från glömmerallt.
Dag 5
Mammas övertar Bumpos roll
Habina (ulv) lynchas
Natt 5
Ängeln skyddar Sasse
Ulvarna käkar Caisa (siarlärling)
*host*
Vi .... eh.....
Trodde väl typ kanske lite att hon typ va den onda spionen typ alltså då va... :blush:
Ja ditt val påverkade mycket eftersom Cirkus siade Break och sen delade ut ett beskydd till henne samma natt som ulvarna försökte käka henne.
Kanske du har, sorry isf. Fanns det ändå ingen annan utan info som hade dött?
Ja, tror ni vi blev lite stressade av att inte få käka de första två dagarna!?
Vi var utsvultna, fick ju inget käk de första två dagarna. Så vi var tvugna att försöka fundera ut vem som inte var skyddad. Det var väl första prio (om jag minns det rätt nu...)
Jag tolkar det som att jag var så brilljant skicklig i mitt spelande att ni darra av skräck
För jag försökte liksom inte alls rösta ut siarlärlingen, det har ni drömt
Men jag är i varjefall nöjd med att jag bara förhäxa onda plus nu också lite nöjd över att jag trodde att Sasse var god för det verkar hon ju tydligen inte ens ha förståt själv
Jo, MM hade ju bara infon om att Cirkus fått en sia och att Cirkus var tomtens arvtagare så om tomten fick en ny arvtagare hade det funkat. Men Mammas taggade henne i anmälningstråden och jag efterlyste ersättare och ingen nappade. Sen att Mammas ersatte Bumpo var för att jag insåg att hon troligtvis skulle utebli igen och jag snabbt fick kontakt med Mammas. Du skrev att du skulle vara kvar om vi inte hittade ersättare, annars hade jag ju fått kompensera onda på något sätt (funderade t.ex. på om onda spionen kunde bli ulv).
Nja, ni betalade inte. Det enda som hände var ju att en röst räknades bort eftersom det är bra om LL ser till att spelarena vet om dom är goda eller onda Sen fanns det ju en duktig häxa med i leken...
”gissar orginaljosh och röd kopia goda men bondgårdsdjuren känns skumma”
Varför försökte ni inte lyncha cirkus? När jag trodde jag var ond så trodde jag att det skulle vara prio 1, därför röstade jag på cirkus för att hjälpa er på traven. Hade ni någon taktik alls runt att få ut ängeln?Vi var utsvultna, fick ju inget käk de första två dagarna. Så vi var tvugna att försöka fundera ut vem som inte var skyddad. Det var väl första prio (om jag minns det rätt nu...)
Det tyckte inte jag var uppenbart. Jag funderade mellan dig, Mammas och BSF
Och jag tyckte ju att jag var så uppenbar med att jag var siare, så trodde automatiskt alla som röstade på mig var ulvar bara för det. (typ... aldrig varit siare innan så jag kände bördan på mina axlar och blev lite väl... paranoid. )
Du lura mig i varje fall
Och jag tyckte ju att jag var så uppenbar med att jag var siare, så trodde automatiskt alla som röstade på mig var ulvar bara för det. (typ... aldrig varit siare innan så jag kände bördan på mina axlar och blev lite väl... paranoid. )