Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vågat av er att rösta fram Habina som BM! Jag satt typ såhär O_o och trodde Habina skulle sias första natten.
¨

:D

Ja, det var ju verkligen perfekt. :D Att TLV var med på det också:up:

:p

Varför försökte ni inte lyncha cirkus? När jag trodde jag var ond så trodde jag att det skulle vara prio 1, därför röstade jag på cirkus för att hjälpa er på traven. Hade ni någon taktik alls runt att få ut ängeln?

Vi diskuterade en del kring när/om vi skulle försöka käka henne, jag röstade ju på henne, men lyckades inte få med mig någon mer...

För övrigt så satt jag mest och tänkte "NU är jag genomskådad! De kommer rösta på mig!:nailbiting:"
Det hjälpte ju inte heller att jag var sen in i leken för att jag hade lite ont om tid första (och delvis andra) dagen...

Måste erkänna dock... :o Inte lite förnärmad när Break(?) sa nåt om mitt sammanfattningsinlägg efter dag 1, typ "ser suspekt ut för det är så typiskt ulvar att skriva ett enkelt inlägg utan mycket innehåll men som ser stort ut" - jag la timmar på det där inlägget, sammanfattade hela jäkla tråden, med ingen baktanke alls eftersom jag verkligen missat allt det där + att reda upp i det och få det i separata tidslinjer tyckte jag var jättevärdefullt! :( Och så dog jag innan jag hann protestera... :eek:

På fullt allvar: hur funkar det för er andra när ni är ulvar?! Vet ni om det, rent allmänt, när ni spelar i tråden!? För jag har typ noll koll... Min inställning i ulvspel:

Surrounded+by+enemies.JPG

Jag måste typ avprogrammeras mellan tråden och lyan, för jag blir jätteförvirrad över vilka dessa mysko typer är som försöker prata med mig!!! :laugh:

Jag har ingen koll på att jag liksom ska vara "ond" - jag är ju jag, givetvis är jag på rätt sida! :angel:

Grattis goda! Håller på och läser ikapp. Måste erkänna att jag avskyr att vara ond. Men det var tack och lov ett grymt härligt gäng jag fick vara med. :-)

Måste erkänna dock... :o Inte lite förnärmad när Break(?) sa nåt om mitt sammanfattningsinlägg efter dag 1, typ "ser suspekt ut för det är så typiskt ulvar att skriva ett enkelt inlägg utan mycket innehåll men som ser stort ut" - jag la timmar på det där inlägget, sammanfattade hela jäkla tråden, med ingen baktanke alls eftersom jag verkligen missat allt det där + att reda upp i det och få det i separata tidslinjer tyckte jag var jättevärdefullt! :( Och så dog jag innan jag hann protestera... :eek:

På fullt allvar: hur funkar det för er andra när ni är ulvar?! Vet ni om det, rent allmänt, när ni spelar i tråden!? För jag har typ noll koll... Min inställning i ulvspel:

Surrounded+by+enemies.JPG

Jag måste typ avprogrammeras mellan tråden och lyan, för jag blir jätteförvirrad över vilka dessa mysko typer är som försöker prata med mig!!! :laugh:

Jag har ingen koll på att jag liksom ska vara "ond" - jag är ju jag, givetvis är jag på rätt sida! :angel:

Jag försöker tänka på samma sätt som när jag är god när jag läser tråden, för att inte teorierna ska bli annorlunda. Sedan är det väl upp till motspelarna att avgöra om jag lyckas eller ej, men...

Jag tycker det är svårare att vara ulv

Nu, när vi hade vår lya i en Buke-konversation, blev jag ju lite nojjig för att jag skulle råka posta fel och skriva i tråden det som skulle vara i lyan...

22 sidor slutade förresten den konversationen på... :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar