Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Det som hände var att jag hade slarvigt skrivit till Sasse att hon var "spion" och inte "god spion" så hon trodde att hon var ond och inte god. Eftersom jag delvis får ta på mig det så räknade jag bort hennes röst den dagen, och Habina var förhäxad så det blev lottning mellan några av er.

Sammanfattning kommer.

Meh, jag tycker att vi kunde fått två onda spioner. Det hade vi nog behövt... :p

Och varför fick egentligen inte Mammas ta över min roll istället?

Exakt! Snacka om partisk LL! :rage:

(... dock var kanske inte Mammas död då? :angel:
Haha! Det som hände var att jag hade slarvigt skrivit till Sasse att hon var "spion" och inte "god spion" så hon trodde att hon var ond och inte god. Eftersom jag delvis får ta på mig det så räknade jag bort hennes röst den dagen, och Habina var förhäxad så det blev lottning mellan några av er.

Sammanfattning kommer.

*morr*

LLs fel = vi betalar?! Aj dånnt tink så! :rage::rage::rage:

:p;)

@Sasse Och HAHAHA, snacka rörigt att goda spionen trodde den var ond... jag trodde jag varit så diskret att du inte fattade först att jag var siaren, utan trodde Killa var det när hon röstade på Cirkus... :angel:

Jag också. Trodde ulvarna skulle käka Caisa, för jag tyckte det var klart att hon hade siarrollen.

Att caisa var siare fattade inte jag men en ensam tvilling borde inte vara något hot jämfört mot flera övriga specialare och jag tycker det var uppenbart att Mammas var tvilling när killa dött.

Deltagarlista
Habina - ulv
Teamlundver – ond spion
Cirkus - ängel
CaisaLundblad - siarlärling
Matmissbrukaren - jultomte
Sasse - spion
Mammas - tvilling
Monstermom - ulv
Killaloe - tvilling
Breaktown - byfåne
Glömmerallt - häxa
Mumorsan - ulv
Bumpo - medium
Blacksmithfarm - ulv

Dag 1
Habina utses till borgmästare
Jultomten delar ut ett paket med en sia till Cirkus
Matmissbrukaren (jultomte) lynchas
Cirkus efterträder MM som tomte

Natt 1
Ängeln skyddar Cirkus (ulvarnas rad)
Siarlärlingen siar Cirkus
Paketmottagaren siar Breaktown (God) (Spionraden blev typ Tomten delar ut ett paket som innehåller en sia, paketmottagaren siar Breaktown)
Häxan förhäxar Habina
Ulvarna försöker äta Cirkus

Dag 2
Monstermom (ulv) lynchas efter lottning
Tomtens arvtagare delar ut ett paket med ett beskydd till Breaktown

Natt 2
Ängeln skyddar Cirkus
Häxan förhäxar TVL
Paketmottagaren skyddar Breaktown
Byfånen siar GA (ulvarnas rad)
Ulvarna försöker äta Breaktown

Dag 3
Killaloe (tvilling) lynchas

Natt 3
Ängeln skyddar Cirkus
Siarlärlingen siar Mammas
Häxan förhäxar Habina

Dag 4
TLV (ond spion) lynchas

Natt 4
Ängeln skyddar Sasse
Ulvarna käkar Mammas (tvilling)
Mediet får visionen ”gissar orginaljosh och röd kopia goda men bondgårdsdjuren känns skumma” från glömmerallt.

Dag 5
Mammas övertar Bumpos roll
Habina (ulv) lynchas

Natt 5
Ängeln skyddar Sasse
Ulvarna käkar Caisa (siarlärling)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 645
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?