Tvärtom är jag övertygad om att TLV inte visste vilka som var ulvar. Men hon hade ju ändå sina misstankar som alla andra. Och när man som ond spion riskerar att åka ut borde man ju vara ganska noga med vad man lämnar till eftervärlden, och ha ett väl uttänkt syfte med vad man skriver.
Hon kan ju lika gärna ha röstat på Mumorsan för att vi ska tro att Mu är ond och att det är en alibiröst?
Gick tillbaka och läste TLV's röstinlägg:
Jag spånar vidare på mitt resonemang att ulvarna såg käkandet av GA som ett sätt att även få bort mig (två flugor i en smäll). Jag tror inte att Break är ond, jag köper hennes resonemang från igår och även om jag inte håller med henne så ser jag inte henne som ond. Mammas vet jag inte alls var jag har så hon får jama i det neutrala fältet.
Det jag reagerar på är rösten Mu lade på migidag , jag anser inte att den är tillräckligt väl motiverad. Det tillsammans med hennes frånvaro samt det faktum att hon enbart röstat på goda gör att jag håller henne för ond.
Jag väljer att lägga min röst redan nu för jag har lite svårt att hålla ögonen öppna så det finns en risk att jag missar DL annars.
Teamlundver röstar på Mumorsan
Det skulle ju kunna vara så att hon vill skydda dig också?
Hur kan vi veta vad som är bluff eller dubbelbluff?