Jag är lite fascinerad över att både Caisa och Habina uttalar sig om att det var säkra på att Mammas var tvilling. Dels eftersom det inte alls var så uppenbart för mig, och dels för att man så säkert uttalar sig om att man minsann visste det.
Jag reagerar precis som Mammas gjorde på Mumorsans röst på TLV. Jag förstår att hon hade dåligt med tid, men "hon röstade på en (glömmerallt) som visade sig vara god" blir en väldigt konstig röst. Man behöver ju bara gå tillbaka till den röstningen för att se att detuppenbarligen var fler som gjorde det.
Det är ganska intressant att titta på vad TLV skrev när hon var rätt säker på att hon skulle bli lynchad. Då är hon ju också medveten om att hennes misstankar kommer att synas i sömmarna. TLV konstaterar att hon tror att jag är god och Mammas nog är neutral. Sen röstar hon på Mumorsan och anledningen är det jag skrev om här ovan. Här blir ju lite frågan hur TLV resonerade, ska vi tro att hon röstar på Mumorsan för att hon är ond och vill lura oss, eller ett varv till. Det ligger ju väldigt nära till hands att tro att den onda spionen går in och misstänker onda på slutet för att försöka förvilla.
Blacksmithfarm skriver angående TLVs röst på Mumorsan att ulvarna borde undvikit att rösta på en kollega. Jag vet inte hur slipad Blacksmithfarm är riktigt, men som ulv bör man ju rimligtvis vet om man känner till vem som är ond spion..