Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering...
Habina var ulv!

NattDL 22.00
Intressant! Nu kan det sannerligen bli intressant att läsa tråden igen. Och ja, rent spontant känns det ju mindre troligt att mu är ulv efter detta, men vågar inte riktigt utesluta det. Men ja, hon kommer väl inte att vara mitt huvudfokus för tillfället. Rent spontant sådär.

Intressant! Nu kan det sannerligen bli intressant att läsa tråden igen. Och ja, rent spontant känns det ju mindre troligt att mu är ulv efter detta, men vågar inte riktigt utesluta det. Men ja, hon kommer väl inte att vara mitt huvudfokus för tillfället. Rent spontant sådär.

Skulle väl inte utesluta det heller, det är väl precis en sån grej "som lyan inte skulle göra" (och därför ger de det ändå), plus att TLV hörde ju inte till lyan så det kan ju vara att de såg sin kollega få en röst av TLV och då röstade 2 av de andra ulvarna på henne för att få en god BM.
Jag vet ärligt talat inte alls vad jag ska tro.

Eftersom mina huvudmisstänkta står kvar bland Mammas, Mu och BSF (återigen se tidigare teorier. Jag är dock öppen för att möjligheten att Break eller Sasse lurat brallorna av mig, men de känns ändå åt goda hållet) och det borde vara 2 ulvar kvar så... andrarösten på Habina talar till Mammas fördel, att Habina var ond kan som Mammas säger möjligen läggas till Mus fördel... BSF, ja, där får jag fortfarande inget grepp. Kan tycka att hon lägger lite konstiga röster, det har hänt så mycket sen hela grejen med Killa så att hon baserar i princip hela sin röst på det nu känns lite... skumt. :crazy:

Spök

Tur jag röstade så tidigt, kom hem nu. Synd att jag inte kunde leka öht idag, utan gjorde ett dåligt jobb. Heja onda!!!

Skulle väl inte utesluta det heller, det är väl precis en sån grej "som lyan inte skulle göra" (och därför ger de det ändå), plus att TLV hörde ju inte till lyan så det kan ju vara att de såg sin kollega få en röst av TLV och då röstade 2 av de andra ulvarna på henne för att få en god BM.
Jag vet ärligt talat inte alls vad jag ska tro.
Är du eller jag vimsig?
Jag fattar inte vad du menade med det fetade!
En god BM borde väl inte gagna lyan?

Ulvarna käkar Caisa, hon var siarlärling.
DagDL imorgon 20.00, nattDL 21.00 protestera om det inte funkar!

@CaisaLundblad Rätt roligt att du går från datorn till TVn :p

Nyopererad remember? Totalt ridförbud osv, kan visserligen gå men blir snabbt trött och får ont så det är inga längre sträckor. Därför är min sommar inte jättespännande. :D

@Monstermom spelat hela Skyrim tidigare, tänkte ge mig på Oblivion också, älskar såna spel. :love:

Men nu ska jag sluta kapa tråden. Som sagt.

HEJA GODA!! :D

Blacksmithfarm skriver angående TLVs röst på Mumorsan att ulvarna borde undvikit att rösta på en kollega. Jag vet inte hur slipad Blacksmithfarm är riktigt, men som ulv bör man ju rimligtvis vet om man känner till vem som är ond spion..

Det jag menade var att om ulvarna räknat ut vem som var den onda spionen så borde de väl inte ha röstat på denne innan de var övertygade om att det var kört? (Mumorsan la andra rösten)
För mig är det en sak att alibirösta på en annan ulv, men det känns mer riskfyllt att göra det på den onda spionen? Eller tänker jag fel då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar