Aha!@cirkus Om inte Niyama ändrat i rollen vet inte den onda spionen vilka ulvarna är, och vice versa.
jag trodde den var lite som ett svart får med extra info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha!@cirkus Om inte Niyama ändrat i rollen vet inte den onda spionen vilka ulvarna är, och vice versa.
Fast om Mammas varit ängel hade hon väl inte behövt skriva i tråden om Sasse?
Så hon får grepp om bumpo, som knappt varit aktiv. Men hon får inget grepp om resten som skrivit en del? Jag kan tycka att hon gör det rätt lätt för sig här, hon avsäger sig att gå igenom alla för att få ett grepp, och röstar istället, med en relativt enkel röst på bumpo. Bumpo som var uppe på tapeten redan igår som misstänkt. Så på så sätt kan ju en ond Habina tro att fler kommer haka på, och därför "safe"-röstar hon.Resten av er får jag inget riktigt grepp om
Förutsatt att du är god, så nej, så behöver det inte nödvändigtvis vara. Allt ulvar gör har inte med taktik att göra, åtminstone inte när jag är ulv. Vad jag menar är att de rösterna du fått på dig kan ha varit en taktik, eller det kan ha varit ärliga röster, att de faktiskt ville att du skulle få en chans att vara kvar i leken lite längre.Jag tyckte blacksmithfarms teori om att endast onda röstade på mig som borgmästare var intressant, men blir lite deppig samtidigt. Skulle jag alltså fått rösterna för att jag skulle lynchas snabbt och inte för att jag är kompetent som borgmästare.
bumpo har inte varit inne sedan i förrgår (?), hon missade att rösta igår. @Niyama Vad händer om bumpo missar att rösta idag också?
@Sasse tror jag inte riktigt kan släppa att jag blev snuvad på min vågmästarroll. ;-) Sedan blir jag så nyfiken på hur det kunde gå som det gick. Men jag får ge mig till tåls...
Jo, i och med att en ond åkte ut. Men det är själva principen jag fastnade på. Jag är en sådan där människa som lägger in OB på jobbet även om det i slutändan bara blir 22:50.
En halvtimme kvar till DL och jag vet verkligen inte! Mammas kändes skum igår, då tyckte jag rösten var rätt. Men sedan har det liksom inte dykt upp något mer med henne, så jag KAN ha helt fel. Bumpo är inaktiv, men tillräckligt för att rösta på? Nä, känns fel.
TeamLundVer håller jag med flera andra om att hon har betett sig skumt, men är hon ond? Mumorsan är så osynlig för mig, om än inte lika mycket som bumpo. Skulle kunna vara en undanglidande ond.
Caisa... Ja, jag känner mig ganska övertygad om att hon är god, men jag har haft fel förut när jag varit säker på henne. Cirkus tänker jag inte ens gå in på, har intalat mig hela leken att hon är god och fy om hon inte är det!
Näe, jag vet verkligen inte. *tänker ett varv till*
Nä, det blir inte bättre än så här. Jag är inte alls säker, men av de jag misstänker (öh, alla) så har TeamLundVer översta platsen. Se mina tankar ovan.
Upplever att hon är virrig och hamnar i en återvändsgränd så hon snabbt säger att hon inte själv förstår vad hon skrivit. Jag känner mig tveksam att rösta på henne, då jag kände samma sak om matmissbrukaren och hon var ju god... Men det finns ingen annan för stunden, så jag måste välja henne.
Habina röstar på TeamLundVer
Här har det minsann hänt saker. Ska läsa igenom tråden ordentligt nu. Är det någon som har alla röstlistor lite fint tillgängliga och vill posta dem?
Oj så roligt. Ersätta en inaktiv deltagare med en svårläst sådan
Oj så roligt. Ersätta en inaktiv deltagare med en svårläst sådan
Tillbaka från de döda, Messias eller början av zombieapocalypsen?
@CaisaLundblad du råkar inte ha en röstlista över bm-rösterna tillgänglig?
ehm... postar ett till inlägg som experiment, då listan över hur många inlägg alla har krånglar (får upp listan över tjockistråden istället)...
För mig funkar det att ta fram listan, men jag har för mig att jag läst någonstans (kanske i "Skillnader jämfört med gamla forumet(?)") att den funktionen krånglar när det blir för många inlägg i en tråd. Minns inte hur många inlägg det gällde...
Testa denna länken annars http://www.bukefalos.com/threads/varulvsleken.1247633/whoreplied