Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att säga att jag inte tror (trodde) Killaloe är siare/spion/whatever säger väl sig självt om jag röstar på henne? Jag trodde hon var ulv, uppenbart helt fel.Jo, men i andra lekar, så har i alla fall jag känslan av att när någon - en bit in i leken - kommer med "håliga teorier" så finns det en chans att det är en sia/spion/whatever som ligger bakom. Och eftersom du inte nämnde den möjligheten (om så bara för att säga att du inte trodde det var så) så reagerade jag.
@cirkus jag har svarat dig angående sasse, har du hunnit läsa det?
Hmm... ja, orkar inte gå igenom en hel analys ikväll, men när jag kan utesluta ond spion lägger jag definitivt över Break åt det goda hållet, även Sasse känns då liiiite godare än hon gjorde tidigare (mest bara för att det var de 2 spelarna jag nojjat mest över skulle ha suttit med den rollen).
@Habina Jag är fullt öppen för tanken att lyan inte haft den blekaste om vem den onda spionen var, och att du trodde att du faktiskt röstade på en god. Jag trodde iaf inte TLV var ond spion, jag trodde hon satt i lyan.
@cirkus jag har svarat dig angående sasse, har du hunnit läsa det?