Jag är bland dom som misstänker dig för din röst på Momsan och Momsans röst på dig. Ja, för att det inte skulle förvåna mig alls och för att du brukar lägga röster på ulvkollegor, även i stunder där du har tidsbrist. Däremot skulle jag inte rösta på dig enbart pga. detta, utan vill ha något mer konkret bakom. Så jag ska gå igenom dina inlägg vid tillfälle.
Sedan är jag säkert en av dom som benämner "alibiröster" fel också. Men egentligen håller jag med glömmerallt i hennes tankar (#544). Fast jag anser förvisso att uddaröster kan vara alibi, om ulven/ulvarna kommer undan med det. En alibiröst är alltså en röst man kan tänkas komma undan med. Att en ulv röstar på en annan ulv är inte automatiskt en alibiröst, men kan vara det.
+1
Eftersom Breaktown uttrycker sina tankar bättre. Jag håller med om att resonemanget är konstigt, även att TLV verkar ha fastnat vid att GA "alibiröstade", för att hon lade en uddaröst. Rösten kom väl rätt sent förvisso, om det är det TLV tycker är skumt. Men jag förstår inte riktigt, GA kan lika bra ha röstat på en annan god? Förutsatt att hon själv är god då.