Alltså, det här får mig att reagera (min fetning). Att någon släpper ett spår eller inte vidareutvecklar ett spår (som några av oss redan har varit inne på också, det kanske kan kännas som att det är rätt välanalyserat?). Att lägga hämdröster tror jag verkligen inte att det handlar om, det brukar sällan göra det faktiskt. Så att då anklaga någon för det känns väldigt märkligt.
Vidare i inlägget hänvisas till att IRL kan komma ivägen, varför skulle det inte kunna vara en förklaring till Mammas beteende också? Att motiveringen kan kännas något tunn, det kan jag förstå, men om vi nu ska försöka se anledningar till det så tycker jag det är väldigt enkelspårigt att inte ta IRL i beaktande när en själv skyller på det.
Mammas skrev tillochmed såhär i inlägg 361
vilket en borde noterat då om en nu tycker att rösten/motiveringen är väldigt tunn.
Lägg dessutom till Cirkus röst på MM som kommer vid ett tillfälle när det är avgjort och med en motivering som inte säger något alls (mer än att det är ett upprepande av redan tidigare teorier), så tycker jag att det är att göra det väldigt enkelt för sig själv.
Det du skriver i början här förstår jag inte, vem släpper ett spår eller inte vidareutvecklar det?
Förstår väldigt lite av det du sammantaget skrivit om cirkus och hänger inte alls med i svängarna, tror du att du kan utveckla så jag förstår för det känns lite som att du drog på väldigt stora växlar för en röst och ju mer jag läser och försöker förstå vad som hände desto mindre hänger jag med.
Även jag tyckte Mammas röst var lite tunn och "abrupt", men släppte det eftersom hon skrev att det handlade om IRL och hon ändå försökte ha en teori, kände ungefär samma sak om Cirkus röst men jag förstod i alla fall bådas resonemang och tankesätt.
Ditt förstår jag bara delvis, därav min förvirring. (Använd små ord, tunga smärtstillande in progress)