Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blacksmithfarm röstar på Bumpo
Jfrelin röstar på Matmissbrukaren
Habina röstar på Joker
_corpseBride_ röstar på carrro_lina
Hedinn röstar på Pompompurin
Paddington röstar på Blacksmithfarm
CaisaLundblad röstar på Jfrelin
Carrro_lina röstar på CaisaLundblad
Joker röstar på Bumpo
Cirkus röstar på Paddington

Sen så blir jag lite allmänt fundersam runt CorpseBride - visst - vimsig spelstil..och inte minns vad en spionrad är. Nåja, vimsig och glömsk kanske? Jag reagerar inte direkt på hennes röst på carro_lina, den är svagt motiverad, men det är ju oftast så det ser ut första dagen.

Kan du beskriva vad som gör dig fundersam över mig? Att jag är smått vimsig och glömsk?
Tar just nu mediciner som gör det lite värre faktiskt, även om jag är sådan av naturen. ;)

Varför skulle det vara konstigt att jag inte visste vad en spionrad är?

Angående spionrad så har jag inte spelat på ca ett år. Har hört talas om spionen innan, men aldrig på onda sidan och att alla ulvar får göra något sådant tillsammans, ville därför höra en närmare förklaring om vad det innebär. Vilket jag fick av MM och LL. :)

Rösten motiverade jag både i inlägget för rösten och i inlägget innan det. :)

pompompurin röstar på Joker

Eftersom det är det jag lagt märke till idag och det jag har att gå efter efter Jokers och MMs diskussion.

Paddington hon tycker att det är cred till Habina att hon försöker sig på att inte BoPa utan hellre röstar med svag motivering fast det gör att hon (Habina enl Paddi) hamnar i blickfånget , men ändå så BoP-ar hon själv. Är Paddi rädd att hamna i blickfånget mån tro?

cirkus röstar på Paddington

nej, jag är inte rädd att hamna i blickfånget (det brukar jag göra ganska så ofta). Jag bopar för jag har ingen aning om hur jag ska rösta idag för jag har inte sett ngt som jag tycker sticker ut tillräckligt.

Kan du beskriva vad som gör dig fundersam över mig? Att jag är smått vimsig och glömsk?
Tar just nu mediciner som gör det lite värre faktiskt, även om jag är sådan av naturen. ;)

Varför skulle det vara konstigt att jag inte visste vad en spionrad är?

Angående spionrad så har jag inte spelat på ca ett år. Har hört talas om spionen innan, men aldrig på onda sidan och att alla ulvar får göra något sådant tillsammans, ville därför höra en närmare förklaring om vad det innebär. Vilket jag fick av MM och LL. :)

Rösten motiverade jag både i inlägget för rösten och i inlägget innan det. :)

Jag reagerade på att du hade så dålig koll på spionraderna helt enkelt.
Spionen är väl med i de flesta lekar och hur informationen den får ser ut trodde jag var rätt så allmänt känt.
Måste ju säga att det känns konstigt att du "hört talas om spionen" innan - som sagt, det är ju en av de viktigaste och vanligaste rollerna.

(hoppas att du inte tog illa upp av att jag kallade dig vimsig och glömsk - i så fall ber jag om ursäkt)

@_CorpseBride_ (gjorde jag rätt nu? :p)

När jag senast var med i några lekar(för två år sen) brukade jag få många röster eftersom mina inlägg var försiktiga . Måste lära mig att inte uttrycka mig så försiktigt :p.

Jag känner igen det där... från när jag var ny... och ulv i början. Haha så tyvärr, för mig blir det något som jag blir lite misstänksam på. :p

Jag reagerade på att du hade så dålig koll på spionraderna helt enkelt.
Spionen är väl med i de flesta lekar och hur informationen den får ser ut trodde jag var rätt så allmänt känt.
Måste ju säga att det känns konstigt att du "hört talas om spionen" innan - som sagt, det är ju en av de viktigaste och vanligaste rollerna.

(hoppas att du inte tog illa upp av att jag kallade dig vimsig och glömsk - i så fall ber jag om ursäkt)

Ehm.. Ja.. Nu sitter jag och bråkar med datorn igen. :o

Detta är alltså svaret till cirkus som skulle varit med i förra inlägget:

Ah okej. Då jag spelade var spionen bara med någon/några ggr. Det var ingen av de vanligaste rollerna och jag hade den aldrig heller, vilket kanske gjorde att jag aldrig fick koll på den. Ängeln och vittnet var de vanligaste rollerna då.

Nej absolut inte, ingen fara! :)

Matmissbrukaren röstar på Bumpo

Får bli så för jag behöver se mer från er andra.

Åh vad svårt det blev nu. Några har inte varit så aktiva så där kan jag inte säga så mycket än.

Även om jag reagerade på Joker så fattade jag nu hur hon menade när hon skrev. Habina kanske uppfattade det som jag gjorde först, och då förstår jag hennes röst på Joker. Samtidigt så vet jag fortfarande inte vad det var för mening med att dra upp min lista när den är betydelselös i spelet så att säga
Hedinn skriver vettiga reflektioner men det känns ändå som att hon försvarade Joker där en sekund. Men det kan ju vara min känsla av det hela.
Försvara andra är inte mitt syfte, däremot reagerar jag och ifrågasätter saker jag inte förstår, utan att för den delen försöka yrka på att någon är god och någon är ond.

Ehm.. Ja.. Nu sitter jag och bråkar med datorn igen. :o

Detta är alltså svaret till cirkus som skulle varit med i förra inlägget:

Ah okej. Då jag spelade var spionen bara med någon/några ggr. Det var ingen av de vanligaste rollerna och jag hade den aldrig heller, vilket kanske gjorde att jag aldrig fick koll på den. Ängeln och vittnet var de vanligaste rollerna då... Om jag inte blandar ihop vittnet och spionen kanske? :s Det kanske var tvärtom?

Nej absolut inte, ingen fara! :)

Dag 1
Blacksmithfarm röstar på bumpo
Jfrelin röstar på Matmissbrukaren
Habina röstar på joker
_CorpseBride_ röstar på carro_lina
Hedinn röstar på Pompompurin
Paddington röstar på blacksmithfarm
Caisa röstar på Jfrelin
Carrro_lina röstar på CaisaLundblad
Joker röstar på bumpo
cirkus röstar på Paddington
pompompurin röstar på Joker

Stämmer den? I så fall är det en som inte röstat.

Bumpo missade att rösta kom jag fram till när jag skulle skriva ihop listan, i övrigt ser det rätt ut tror jag. :)

Får bli så för jag behöver se mer från er andra.

Du vill se mer från de andra så du röstar på den som (jag tror) varit minst aktiv av alla? Hur tänkte du där? :D (Alltså, hur det kommer sig att du inte behövde se mer från just Bumpo som bara skrivit ett inlägg, eller var det en bop? :) )

Efter vad som hände i förra leken är jag livrädd för att råka ta livet av fel person :nailbiting:

Bumpo var bybo!

NattDL imorgon 10.00

Du vill se mer från de andra så du röstar på den som (jag tror) varit minst aktiv av alla? Hur tänkte du där? :D (Alltså, hur det kommer sig att du inte behövde se mer från just Bumpo som bara skrivit ett inlägg, eller var det en bop? :) )

Det blev ett val jag fick göra. Jag behövde få se mer av alla. Bumpo med, men eftersom hon inte varit aktiv så fick hon min röst, så kan ni andra aktiva få leka lite till. Jag tycker leken är roligast så.

@Matmissbrukaren Ahh, då förstår jag. Och jag håller med om att leken är roligare om spelarna är aktiva. :)

Ja precis. I det fallet känns det inte som att det gör något att en god skulle kunna åka ut. Leken blir inte bättre för att man har en god som är inaktiv. Bättre då med en aktiv ulv.
Tycker mycket av leken försvinner när det är någon som man aldrig kan få fram något av.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar