Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom alla har skrivit i leken eller svarat på mitt pm så kör vi dagDL 21.00 ikväll.
Hur ska vi göra med nattDL? Funkar 10.00 imorgon tycker ni?
Nu är deltagarlistan spikad:
Hedinn
Habina
CaisaLundblad
Matmissbrukaren
Paddington
bumpo
Blacksmithfarm
carrro_lina
Jfrelin
cirkus
_CorpseBride_
Pompompurin
Joker
Rollerna spikas snart, kan hända att det sker någon förändring där.
Just det, ulvarna kommer få en spionrad och eftersom jag själv hatar när det är dold rollista och knepiga roller med så får ni veta att det finns ingen förrädare med.
Eftersom det är länge sedan jag spelade är jag inte riktigt med. Vad är en spionrad?
Angående DL-tider så funkar det för mig!
En spionrad är vad som händer under natten. Spionen får tex veta vem siaren siar, vem som blir käkad, vem ängeln skyddar m.m.
Lite svårt att säga vad det finns för rader i leken då rollistan är dold.
Sen får ulvarna en rad varje natt med.
DL funkar för mig LL
Båda var BOP-röster va? Då är det ju inte så mycket att gå på.Känner att det kommer bli rörligt (i mitt huvud) om vi inte gör någon lista, så startar upp en.
Blacksmithfarm röstar på Bumpo
Jfrelin röstar på Matmissbrukaren
Båda var BOP-röster va? Då är det ju inte så mycket att gå på.
Det var bara en fundering. Listan har jag ingenting emot.Och
Jag gjorde en lista för att se vilka som röstat, så slipper vi leta reda på alla sen
Det var bara en fundering. Listan har jag ingenting emot.
Varför inte? Jag anmärkte inte på din lista, jag frågade om det var BOP-röster. För att JAG försöker hitta något att basera MIN röst på. Jag skrev att jag inte har nåt emot listan, ändå vill du vända det till att jag anmärker på den?Fundera på då
Ser liksom inget att fundera på. Mycket märkligt snarare att anmärka på min lista, som var uppenbart att jag gjorde för att hitta rösterna lättare, inte för att ha något att gå efter.
Precis. Vem som blir käkad brukar jag dock ta bort från lottningen eftersom det är uppenbart för ulvarna och hela idén med det är ju att ulvarna ska få veta nåt som händer och ha nåt att fundera kring.
+ Matmissbrukaren: Okej, tack för förklaring! Då är jag med.
Än så länge har det ju inte hänt särskilt mycket. Två BOP-röster har lagts. Tycker att det är svårt att säga något om det. Det kan vara ett smidigt sätt att slippa teoriande vilket kan ge uppmärksamhet, men också... att folk helt enkelt (till skillnad från mig ) är upptagna.
Tycker isf att det enda jag kan uppfatta som någorlunda märkvärt än så länge är att Joker kommer in efter att Matmissbrukaren lagt upp en lista över hur man röstat hittills och påpekar att det inte finns något att säga om dem.
Förstår givetvis vad Joker menar, eftersom jag själv (vilket jag skrev ovan) tycker att det är svårt att gå på något i BOP-röster. Det jag reagerar lite på är att Joker känner sig manad att skriva det öht då Matmissbrukaren inte skrev något om rösterna, utan bara lade upp dem som kom-ihåg.
Varför inte? Jag anmärkte inte på din lista, jag frågade om det var BOP-röster. För att JAG försöker hitta något att basera MIN röst på. Jag skrev att jag inte har nåt emot listan, ändå vill du vända det till att jag anmärker på den?
Och min mening var bara att konstatera (mest för mig själv) att rösterna som lagts inte sa så mycketJag skrev ingenstans om att listan enbart var till mig. Då kan jag lika gärna skriva av den i Word eller nåt. Vi brukar göra såna här listor så Alla får en överblick. Min mening med listan var inget mer än så.