Och min mening var bara att konstatera (mest för mig själv) att rösterna som lagts inte sa så mycket
Där håller jag med dig. Det går inte att utläsa något av dagens röster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och min mening var bara att konstatera (mest för mig själv) att rösterna som lagts inte sa så mycket
Hur menar du med att gripa efter ett halmstrå? Har Joker lagt ut en misstanke mot någon nånstans?Det skaver lite över att det känns som att försöka gripa ett halmstrå.
Hur menar du med att gripa efter ett halmstrå? Har Joker lagt ut en misstanke mot någon nånstans?
Just nu känns det mest som att Joker kan bli ett lätt byte, och framför allt enkelt för ulvar att haka på det hela, om nu Joker är god.
@Matmissbrukaren Jo, det var i huvudsak inte riktat mot dig, du har väl vad jag sett inte misstänkt Joker för något utan det handlade ju om något missförstånd mellan er som ni verkade reda ut. Jag reagerar mer på de som kommit efteråt och verkar anse Joker misstänkt för det hela och det har jag lite svårt att förstå vad det grundas på.
Båda var BOP-röster va? Då är det ju inte så mycket att gå på.
Hur menar du med att gripa efter ett halmstrå? Har Joker lagt ut en misstanke mot någon nånstans?
Just nu känns det mest som att Joker kan bli ett lätt byte, och framför allt enkelt för ulvar att haka på det hela, om nu Joker är god.
Givetvis kan det bli hur som helst, därav att jag skrev "kan". Jag har sett flera exempel på liknande händelser, det är lätt att haka på när flera reagerat på något, även att goda gör det för att man inte ser något annat. Kanske snarare att främst goda gör det och ulvarna behöver inte blanda sig i... Visst, man får BOP:a, men det ser inte jag som någon "säkerhet", för de flesta lägger nog hellre en röst på någon de upplevt misstänkt än någon som inte säger dem nåt alls.Nej, ingen regelrätt misstanke men någonstans måste man börja och då kändes det som att joker kanske drog igång karusellen med MMs lista?
Jag tror inte att Joker blir ett lätt byte. Det är många fler som ska rösta och hon har bara en röst på sig och dessutom är BOPar godkänt idag. Rösterna kan falla hur som. Dessutom, hur man än vänder och vrider på det så måste någon åka ut, och ulvarna behöver kanske inte ens haka på utan kan lägga ströröster.
Okej, så din teori bygger på att antingen Blacksmithfarm eller Jfrelin är ulv?Citerar inlägget @Hedinn så du hänger med i hur jag menar. Ovanstående läser jag som "det går inte att utläsa något ur listan, så min ulvkompis xxx som röstade på en god men låtsades bop:a kommer undan".
Självklart kan det vara helt fel förstått av mig, det är första dagen och väldigt lite skrivet, men det gör att jag hellre lägger en svag röst på joker än bop:ar någon som jag inte reagerat på.
Måste hålla med här. Även om jag fortfarande tyckte att Jokers uttalande först stack ut lite, så förstår jag som sagt resonemanget efter närmare förklaring. Det hade heller inte hänt något annat jag öht kunde komma på att kommentera i det läget.
Vilket gör att det känns lite olustigt att Habina så lätt hakade på den teorin, särskilt efter inlägget där jag skrev att jag ändå kunde förstå vad Joker menade efter dennes förklaring. Jag brukar inte tycka om när folk hoppar på andras teorier för lättvindigt, det känns som en enkel utväg helt enkelt. Samtidigt som det å andra sidan inte fanns mycket att gå på då Habina lade sin röst heller... Hm..
I det hela taget tror jag att diskussionerna hittills mestadels består av missförstånd och, som någon skrev, gripanden efter halmstrån. Enligt min erfarenhet brukar det vara mycket diskussioner och misstankar på varandra mellan de goda i början utav lekarna, medan ulvarna brukar hålla sig i bakgrunden och låta de goda trassla in sig i teorier mot varandra. Nu var det å andra sidan länge sedan jag spelade och det är många här vars spelstilar jag heller inte kan. Men det gör att jag nog ändå väljer att inte hoppa på de saker jag än så länge uppmärksammat.
Tänkte alltså komma med en röst snart, då jag brukar ha en tendens att glömma bort tiden.
Men vill gå igenom vad som hänt en gång till först och se om det kommer in fler med fler tankar.
Även jag tror att det kan vara goda som bara missförstår varandra i detta skedet. Inte första gången det händer.
Min spelstil är kanske lite hård ibland, du märker vad jag menar om jag hänger kvar ett tag till
Hehe jag är nog beredd att hålla med om detta.Ja, själv hade jag nog reagerat på om du inte reagerat
Ja, själv hade jag nog reagerat på om du inte reagerat
Även jag tror att det kan vara goda som bara missförstår varandra i detta skedet. Inte första gången det händer.
Min spelstil är kanske lite hård ibland, du märker vad jag menar om jag hänger kvar ett tag till
Precis som Hedinn ser jag inte heller något konstigt med det Joker skrev. Joker kommenterade ju bara att bop-rösterna inte är så mycket att gå på, vilket de ju inte är. Tycker snarare det var konstigare att MM reagerade så mycket på Jokerns kommentar. Men det verkar ju bara ha varit ett missförstånd. I övrigt har det ju inte hänt så mycket.