Nä fy, det vet jag inte om jag orkar analysera, man kan gilla i efterhand, man kan sluta gilla...
Tänkte dela med mig av mina tankar så här långt.
När jag läste rösterna gick mina tankar ungefär såhär:
Joker röstade på bumpo - den första "andrarösten".
Hon skriver att det är en Bop, vilket jag på sätt och vis tror på, men jag tror hon Bop:at bland de andra som hade varsin röst. Och det säger jag inte mycket om - jag hade antagligen gjort likadant.
Pompompurin röstade på Joker - aha, hon vill rädda bumpo
Pompompurin är ett dubbelnick, kanske ville hon rädda sitt andra jag? Det säger ju inget om vilken sida hon och hennes andra nick tillhör.
Matmissbrukaren röstade på bumpo - aha hon vill rädda Joker
Matmissbrukaren är inte ett dubbelnick, hennes anledning till att rädda Joker skulle kunna vara att det är hennes dubbelnick (om hon har ett), de sitter i lyan tillsammans - eller så kanske vi har tvillingar i leken.
Jag ser det dock som otroligt att vi har
både tvillingar och dubbelnick
Hon förklarar sin röst med att hon helst vill ha kvar aktiva i leken, och det kan jag förstå. Och jag kan förstå om hon vill rädda sitt dubbelnick (om hon har ett) - men det gör inte att jag helt kommer att släppa mina funderingar.
En sak till - om Joker är Mm's dubbelnick så har hon använt båda sina röster för att rädda Joker kvar i leken...
Och ytterligare en sak till - om de (Joker och Mm) hör ihop har Mm "bråkat" med sig själv. Nja, vet inte om detta (mina funderingar alltså) håller... Men det är å andra sidan inte omöjligt, det vore perfekt om den ena åker ut speciellt om hon är ond och därmed lyckas godförklara sitt andra nick.
Får fundera vidare på detta imorgon - nu ska jag sova.