Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att du lät så desperat/frustrerad? Som att det var såå synd om dig.
Jag var faktiskt tvungen att rösta så tidigt och det fanns verkligen inget att gå på. Så jag var så frustrerad... :p

@bumpo japp. Men det är väl som alltid, de vill ha mig kvar.;)
Hoppas du får till någon form av förändring. Kanske kan de gå med på någon form av förändring av arbetsuppgifter eller annat om de så gärna vill ha dig kvar.
 
@cirkus

Var tillbaka och kika och det blev 4-3 till niyama mot myrten om då vi ska räkna in din och breaks om hon hunnit blir dett 5-4, utgår gissar att en av rösterna på niyama var förhäxad(vet ej kollade inte det) och då blir det isåfall 4-4 och min utslagsröst borde avgjort så att Niyama ändå åkte? Så jag tror inte det spelade någon roll att @Breaktown fick problem.
 
Men den rösten ÄR jävligt skum. Jag hänger faktiskt fortfarande inte med på hur du resonerade då.
Jag studerade hur folk röstat och försökte få någon rätsida på det. Det var till stor del en gissning, men en gissning grundad på röstutfallet- hur jag skulle tänkt som ond - men jag hade ont om tid att hitta på en motivering. Och efteråt mindes jag knappt hur jag fick ihop det. Det såg nog mest udda ut för folk i början fullkomligt letar efter efternågot att hänga upp rösten på.

Jag gillar att bygga upp hypoteser och förkasta eller bekräfta dem. Faktum var att jag faktiskt lyckades pricka rätt. Men antagligen med en storportion tur.
 
Jag var faktiskt tvungen att rösta så tidigt och det fanns verkligen inget att gå på. Så jag var så frustrerad... :p


Hoppas du får till någon form av förändring. Kanske kan de gå med på någon form av förändring av arbetsuppgifter eller annat om de så gärna vill ha dig kvar.
Men det sättet att spela gjorde dig till huvudmisstänkt!

Får se vad han har att säga på torsdag, han är uppbokad till dess. Men ska iväg och säga upp lägenhet imorgon tänkte jag.
 
Den andra som jag fick en stark känsla var ond, var breaktown. Hennes sätt att försöka svartmåla alla andra spelare. Annars kopplade det inte så bra i min hjärna. För jag hade ju verkligen fel vad det gäller glömmerallts roll i leken!
 
Den andra som jag fick en stark känsla var ond, var breaktown. Hennes sätt att försöka svartmåla alla andra spelare. Annars kopplade det inte så bra i min hjärna. För jag hade ju verkligen fel vad det gäller glömmerallts roll i leken!

Du om du misstänkte både bumpo och breaktown tidigt så var det jättebra gjort tyckte jag, blev för övrigt lite imponerad av att du försökte tänka själv och så här på slutet som ny tror jag det är lätt annars att bara haka på.
 
Du om du misstänkte både bumpo och breaktown tidigt så var det jättebra gjort tyckte jag, blev för övrigt lite imponerad av att du försökte tänka själv och så här på slutet som ny tror jag det är lätt annars att bara haka på.
Tycker om att gå min egen väg ibland. ;) vill verkligen ha något att gå på, men igår följde jag strömmen. Hade ju röstat på breaktown en gång tidigare. Vill ju inte göra samma misstag en gång till och rösta ut en god. Som jag gjorde med dig. ;)

LenaH och Lobelia var så sjukt sammansvetsade att det blev misstänksamt. Och inte hade jag mycket att gå på när det gällde de andra två. Hade sjukt svårt att få ihop en motivering till rösten igår.
 
Alltså, jag vet banne mig inte, den där kvällen var jag så uppe i varv att jag bladdrade på om det mesta! :p

jajusteja. NU minns jag varför jag tyckte du var skum det var ditt inlägg strax innan jag blev käkad. Det var superulvigt tyckte jag. Ulvar *brukar* käka någon utan misstankar och så spred du misstankar just på mig strax innan jag blev käk - då tänkte jag i mitt stilla sinne att hon är skum. Sen blev jag spöke och röstade på dig. Det var dessutom den onda Jfrelin som påpekade detta och jag köpte det med hull och hår (eller var det hårlöst O_o)

Och det du reagerade på - jag hade helt enkelt bara glömt att skriva om Break i mina första teoriinlägg(ha ha, hon var ju så jävla under radarn) - och höll på med ett långt vackert inlägg om det när jag slukades
 
Du menar att det skulle skrivits ut att det skulle talas vilken roll som omvandlas?

Är ju ganska vanligt att det gör det så hade det inte stått något om ifall det var viktigt eller ej och det hade betydelse för val så hade jag frågat men det är ju jättetråkigt att det blev tokigt.

Ja precis så menar jag.

Jag har aldrig varit med om att det avslöjats vem demonen omvandlat så för mig fanns det inte på världskartan att det skulle kunna hända. Men eftersom både du och mammas hävdar motsatsen så måste det ju ha hänt. Om nu inte du och @Mammas brukar spela lite privata spel också :p
 
Tycker om att gå min egen väg ibland. ;) vill verkligen ha något att gå på, men igår följde jag strömmen. Hade ju röstat på breaktown en gång tidigare. Vill ju inte göra samma misstag en gång till och rösta ut en god. Som jag gjorde med dig. ;)

LenaH och Lobelia var så sjukt sammansvetsade att det blev misstänksamt. Och inte hade jag mycket att gå på när det gällde de andra två. Hade sjukt svårt att få ihop en motivering till rösten igår.
Jag som tyckte jag var långsam att inse LenaHs roll ;), jag var ett tag helt säker på att hon var ond. Men när vi tjabbade om sannolikheter gick det upp en liljeholmens om varför hon gjort som hon gjort. Och att glömmer allt som jag var tämligen säker på att hon var god också hakade på och vi fick ut en ulv så var jag så säker man kan bli.

Jag gissade också att cirkus hängde på som spöke.
 
Alltså, jag vet banne mig inte, den där kvällen var jag så uppe i varv att jag bladdrade på om det mesta! :p

Du menar när tvillingen blev demonad? Jag trodde du skydda mig där på natten då eftersom du verkade så säker på mig:rofl:

Plus att du hinta då tidigare när du kommenterade att ängeln skyddar sig själv första natten, ag trodde det var ängelhint till spionen:D
 
jajusteja. NU minns jag varför jag tyckte du var skum det var ditt inlägg strax innan jag blev käkad. Det var superulvigt tyckte jag. Ulvar *brukar* käka någon utan misstankar och så spred du misstankar just på mig strax innan jag blev käk - då tänkte jag i mitt stilla sinne att hon är skum. Sen blev jag spöke och röstade på dig. Det var dessutom den onda Jfrelin som påpekade detta och jag köpte det med hull och hår (eller var det hårlöst O_o)

Och det du reagerade på - jag hade helt enkelt bara glömt att skriva om Break i mina första teoriinlägg(ha ha, hon var ju så jävla under radarn) - och höll på med ett långt vackert inlägg om det när jag slukades
Ja och det var ju bara en nybörjarblunder från min sida, som någon skrev så har jag inte full koll på alla do's & don't's. :)

Men shit, vad jag har lärt mig mycket och jag är så glad att jag fick vara med till slutet!
 
Ja precis så menar jag.

Jag har aldrig varit med om att det avslöjats vem demonen omvandlat så för mig fanns det inte på världskartan att det skulle kunna hända. Men eftersom både du och mammas hävdar motsatsen så måste det ju ha hänt. Om nu inte du och @Mammas brukar spela lite privata spel också :p

Ha ha nej inga privata spel. (vad jag vet:cautious:) Däremot så är mitt minne sådär så det kan ha varit på den tiden ni andra kanske inte börjat leka:o
 
Ja och det var ju bara en nybörjarblunder från min sida, som någon skrev så har jag inte full koll på alla do's & don't's. :)

Men shit, vad jag har lärt mig mycket och jag är så glad att jag fick vara med till slutet!

Du spelade väldigt bra för att vara ny, är ovanligt att nya spelare är så "säkra" i sitt spel.:)
 
Jag som tyckte jag var långsam att inse LenaHs roll ;), jag var ett tag helt säker på att hon var ond. Men när vi tjabbade om sannolikheter gick det upp en liljeholmens om varför hon gjort som hon gjort. Och att glömmer allt som jag var tämligen säker på att hon var god också hakade på och vi fick ut en ulv så var jag så säker man kan bli.

Jag gissade också att cirkus hängde på som spöke.
Jag tyckte också du var seg! :p

Jag tänkte att jag kunde låtsas att jag siat Jfrelin (vilket jag aldrig gjorde) för jag var så säker på att hon var ulv och det var nog mest för att @Niyama och även @Myrten misstänkte henne och jag visste ju att @Niyama var god.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 350
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp