Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GA, vad var syftet med att para ihop oss? Trodde du att båda var onda?
Räcker det menar du?@Sasse Äh, jag kan nog misstänka dig ändå!
Och angående demonen så skulle jag väl kunna ha köpt att det skrivs ut i tråden. MEN då skulle det ha stått i rollbeskrivningen. Vi hade med största sannolikhet inte satt spiken i kistan för Paddington och definitivt inte omvandlat stackars Niyama om vi hade vetat hur reglerna för den rollen egentligen såg ut.
Är det? Jag kan inte minnas att jag varit med om det tidigare. Å andra sidan läser jag aldrig uppdateringar, så mitt minne är väl kanske inte att räkna med.Du menar att det skulle skrivits ut att det skulle talas vilken roll som omvandlas?
Är ju ganska vanligt att det gör det så hade det inte stått något om ifall det var viktigt eller ej och det hade betydelse för val så hade jag frågat men det är ju jättetråkigt att det blev tokigt.
Efter att jag lyckats skydda Habina så tänkte jag "vafan, jag kör hårt en stund och ser om jag kan få dem att försöka käka mig" och skyddade mig själv. Sedan var jag upptagen och kunde inte riktigt följa upp.@LenaH Varför ängel hinta du så mycket? var liksom därför jag trodde du var ängel som jag var rätt säker på att du var god
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.
Varför då?Kan säga att jag blev misstänksam mot Bumpo typ första dagen. Men hade aldrig något att gå på då.
Är det? Jag kan inte minnas att jag varit med om det tidigare. Å andra sidan läser jag aldrig uppdateringar, så mitt minne är väl kanske inte att räkna med.
Snabbt inlägg från min kvällsaktivitet - angående ulvarnas chans att få ut Myrten om inte BT fått strömavbrott så hade ju jag ändrat min röst om BT röstat, gissa varför jag kollade det! :-)
Efter att jag lyckats skydda Habina så tänkte jag "vafan, jag kör hårt en stund och ser om jag kan få dem att försöka käka mig" och skyddade mig själv. Sedan var jag upptagen och kunde inte riktigt följa upp.
På slutet viste jag inte om Grodan helt var med oss eller inte och körde på en del. Det var inte för din skull bara .
Hade det spelat någon roll om BT också hunnit rösta ? iom att jag röstade på Niyama också även om det var en dold röst (jag orkar inte gå tillbaka och räkna)
För att du lät så desperat/frustrerad? Som att det var såå synd om dig.Varför då?