@glömmerallt Ja Breaks strömavbrott kom inte så lägligt direkt. Sen ditt jävla hattande med röster.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du jag var rätt frusterad på dig när jag efter att ha försökt få dig och myrten att förså att jag tussat ihop er och så har du inte ens koll på att det var någon annan deltagare som gjort det
Då kände jag rätt mycket
Du jag var rätt frusterad på dig när jag efter att ha försökt få dig och myrten att förså att jag tussat ihop er och så har du inte ens koll på att det var någon annan deltagare som gjort det
Då kände jag rätt mycket
Tjoho!
@LenaH - strålande debut! En anledning till att jag misstänkte dig länge. Svårt att spela så säkert som ny, speciellt som god!
Beträffande att det skrevs ut vilken roll som blivit demonad så tycker jag att konsekvenserna var störst för Niyama och det kunde lika gärna blivit det för mig. Men det var ändå sena röster/röständringar som bidrog till att lyan blottades.
@glömmerallt - DRAKSKRÄLLE!
Ok, jag är nog bara rätt less rent allmänt, därför tog jag åt mig. Och som sagt har jag varit med om båda delar och tänkte inte på att alla skulle förutsätta att det inte skulle skrivas ut, då hade ni kanske valt annorlunda.
Det kändes som att spiken i kistan var att det tabbade sig med Breaks när när ni skulle rösta ut Myrten? Hade ni lyckats med det hade ni ju vunnit typ.
@glömmerallt Ja Breaks strömavbrott kom inte så lägligt direkt. Sen ditt jävla hattande med röster.....
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.
Ja, det blev en väldig missräkning att break inte hann rösta den gången.
Och ja, vi hade högst sannolikt valt annorlunda om vi vetat det. Men men. Nu är den här leken över och vi ser fram emot nästa.
@glömmerallt får jag önska att jag hamnar på samma sida som @Mammas?
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.
Det är verkligen fantastiskt att läsa tvärsäkra uttalanden om hur man har resonerat och varför man har agerat som man har gjort som inte ens är i närheten av nästan rätt
Och angående demonen så skulle jag väl kunna ha köpt att det skrivs ut i tråden. MEN då skulle det ha stått i rollbeskrivningen. Vi hade med största sannolikhet inte satt spiken i kistan för Paddington och definitivt inte omvandlat stackars Niyama om vi hade vetat hur reglerna för den rollen egentligen såg ut.
Om det kan glädja dig hade jag länge samma teori, baserad på samma sak.Spöket trodde du var ängel ganska länge beroende på att du var den enda som spionen nämnde som potentiellt god....
Tur att jag inte blottade mina felgissningar för nån annan än min viskare
Sant. Men hon är sjukt jobbig att ha på andra sidan också. Hon är ju som en igel när hon tror hon har hittat något att gå på. Har jag sagt att jag älskar att leka med @Mammas? Trots att hon 99 gånger av 7 lurar upp mig på läktaren för att köpa korv.Önska på du du men tänk på att @Mammas kan vara rätt bra på att få ut folk på samma sida