Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du jag var rätt frusterad på dig när jag efter att ha försökt få dig och myrten att förså att jag tussat ihop er och så har du inte ens koll på att det var någon annan deltagare som gjort det :rofl:

Då kände jag rätt mycket:banghead:

Haha, förlåt för det! Jag hängde inte alls med i svängarna med alla konstiga roller. Nästa gång frågar jag LL hela tiden. :angel:
 
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.
 
Du jag var rätt frusterad på dig när jag efter att ha försökt få dig och myrten att förså att jag tussat ihop er och så har du inte ens koll på att det var någon annan deltagare som gjort det :rofl:

Då kände jag rätt mycket:banghead:

Haha, förlåt för det! Jag hängde inte alls med i svängarna med alla konstiga roller. Nästa gång frågar jag LL hela tiden. :angel:
 
Tjoho!

@LenaH - strålande debut! En anledning till att jag misstänkte dig länge. Svårt att spela så säkert som ny, speciellt som god!

Beträffande att det skrevs ut vilken roll som blivit demonad så tycker jag att konsekvenserna var störst för Niyama och det kunde lika gärna blivit det för mig. Men det var ändå sena röster/röständringar som bidrog till att lyan blottades.

@glömmerallt - DRAKSKRÄLLE!

Ä som du snusktänkte i början av tråden så borde du gillat en romans:angel:(nej det var inte därför jag tussa ihop er)

Jag tänkte att det vore bra att Habina kom ihåg att hon lekt med dig, har hon verkligen inte gjort det förut? *har svårt att släppa*

Förstod du mina hintar då?
 
Ok, jag är nog bara rätt less rent allmänt, därför tog jag åt mig. Och som sagt har jag varit med om båda delar och tänkte inte på att alla skulle förutsätta att det inte skulle skrivas ut, då hade ni kanske valt annorlunda.

Det kändes som att spiken i kistan var att det tabbade sig med Breaks när när ni skulle rösta ut Myrten? Hade ni lyckats med det hade ni ju vunnit typ.

Ja, det blev en väldig missräkning att break inte hann rösta den gången.

Och ja, vi hade högst sannolikt valt annorlunda om vi vetat det. Men men. Nu är den här leken över och vi ser fram emot nästa.

@glömmerallt får jag önska att jag hamnar på samma sida som @Mammas?
 
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.

Men den rösten ÄR jävligt skum. Jag hänger faktiskt fortfarande inte med på hur du resonerade då.
 
Och angående demonen så skulle jag väl kunna ha köpt att det skrivs ut i tråden. MEN då skulle det ha stått i rollbeskrivningen. Vi hade med största sannolikhet inte satt spiken i kistan för Paddington och definitivt inte omvandlat stackars Niyama om vi hade vetat hur reglerna för den rollen egentligen såg ut.
 
Allt tjafs om min så kallade undeliga röst fick mig direkt misstänksam mot Break och bumpo. Okej att haka på den en gång i brist på bättre och i hopp om att få folk att följa resten blev absurt om jag inte lyckats få in en ulvträff. Och det hade jag ju och förmodligen just av den anledning jag gissat. Lyckträff var det.

Och jag menar fortfarande att du agerade helkonstigt. Jag hade spelat exakt likadant och misstänkt dig lika mycket som god :p
 
Det är verkligen fantastiskt att läsa tvärsäkra uttalanden om hur man har resonerat och varför man har agerat som man har gjort som inte ens är i närheten av nästan rätt :laugh:

Spöket trodde du var ängel ganska länge beroende på att du var den enda som spionen nämnde som potentiellt god....

Tur att jag inte blottade mina felgissningar för nån annan än min viskare O_o
 
Och angående demonen så skulle jag väl kunna ha köpt att det skrivs ut i tråden. MEN då skulle det ha stått i rollbeskrivningen. Vi hade med största sannolikhet inte satt spiken i kistan för Paddington och definitivt inte omvandlat stackars Niyama om vi hade vetat hur reglerna för den rollen egentligen såg ut.

Ja, det var en miss från mig, jag ska vara tydligare nästa gång jag är LL. ...om typ hundra år, så om jag minns det då. ;)
 
Vi tog en chansning med Myrten. Vi visste ju att jag redan var körd i det läget. Tyvärr kanske Bumpo röstade lite för sent där så det blev jävligt misstänkt. Jag var ju körd i typ 2 lyncher innan ni tog mig hahaha
 
Önska på du du men tänk på att @Mammas kan vara rätt bra på att få ut folk på samma sida:angel:
Sant. Men hon är sjukt jobbig att ha på andra sidan också. Hon är ju som en igel när hon tror hon har hittat något att gå på. Har jag sagt att jag älskar att leka med @Mammas? Trots att hon 99 gånger av 7 lurar upp mig på läktaren för att köpa korv.

Jag tror faktiskt att mammas är den jag tycker är roligast att leka med. Eller för. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 355
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp