Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
*Ursäkta, men SPÖÖK och garanterat helt OT:*

Jag, som kombinerar dålig humor och (allt för) rätt twistad fantasi, kan inte hjälpa att jag funderar på hur @cirkus dass ser ut. Måste vara stort som en bubbelpool och så öppnas hela botten när man tycker man blivit blåst/gjort något dumt. Så det blir en sån där vattenvirvel. Vilket skräckfilmsscenaroi! *Slutspök*

Spök - du vill inte veta hur mitt dass ser ut - det låter som en flygplanstoalett just i spolögonblicket. Eller så vill du just det. Jag som bor på mark med massor med fornlämningar ska snart gräva avlopp där vi alla kan spola ut oss :p kanske hittar vi nån skojig sak att ställa i hyllan (eller hur??)

(jag sitter för övrigt och har ont i hela mig, min kattpojke blev påkörd ikväll och är på djursjukhuset, min son sitter i diket på E4:an för hans däck exploderade på bilen - och mina flickor är i Tamil Nadu i Indien där det är oroligheter)
 
Spök - du vill inte veta hur mitt dass ser ut - det låter som en flygplanstoalett just i spolögonblicket. Eller så vill du just det. Jag som bor på mark med massor med fornlämningar ska snart gräva avlopp där vi alla kan spola ut oss :p kanske hittar vi nån skojig sak att ställa i hyllan (eller hur??)

(jag sitter för övrigt och har ont i hela mig, min kattpojke blev påkörd ikväll och är på djursjukhuset, min son sitter i diket på E4:an för hans däck exploderade på bilen - och mina flickor är i Tamil Nadu i Indien där det är oroligheter)
Låter som en kanonkväll. Hoppas misse kryar på sig.
 
Spök - du vill inte veta hur mitt dass ser ut - det låter som en flygplanstoalett just i spolögonblicket. Eller så vill du just det. Jag som bor på mark med massor med fornlämningar ska snart gräva avlopp där vi alla kan spola ut oss :p kanske hittar vi nån skojig sak att ställa i hyllan (eller hur??)

(jag sitter för övrigt och har ont i hela mig, min kattpojke blev påkörd ikväll och är på djursjukhuset, min son sitter i diket på E4:an för hans däck exploderade på bilen - och mina flickor är i Tamil Nadu i Indien där det är oroligheter)
Men herregud, då lär ju @Myrten stanna kvar i avloppet forever och aldrig leka mer? (för det är väl sånt hon gör om jag inte missuppfattat?)

F ö hoppas jag misse klarar sig, sonen blir bärgad och att döttrarna befinner sig långt ifrån oroligheterna.
 
SPÖK - sonen fick ett nytt begagnat däck av bärgaren dock blev det stopp igen pga en olycka han inte var inblandad i. Känns som oerhört lång natt för honom och hans kompis. Katten är på djursjukhuset och de väntar på undersökningen, det har slutat blöda och kattpojken spinner högt, men benet är av enligt sambon, så det lär bli operation - katten är välförsäkrad som tur är. Flickorna är "hemma" i sin by igen, men det är oroligt i hela delstaten, det är en omstridd politiker som blivit arresterad eller möjligen dömd för mutbrott....
SLUT SPÖK (för stunden)
 
Tror ni att ni kan hålla det i anmälningstråden framöver? Jag vill också veta hur det går, men helst inte på lekens bekostnad. :)
 
Uppdatering!

Ingen sover bra. Vinden viner genom gethuset, alla vrider och vänder sig. På morgonen vaknar en upp och ser sig om, filtarna bredvid är tomma! Men snart vinglar dess ockupant in, på sitt framvästa "Vart var du?" får hon "Slog en drill" innan hon ramlar ner i filtarna igen.

Ingen käkades inatt!

DagDL 22:00 och NattDL 00:00.
 
Det är dags att få ett slut på den här leken och jag känner att goda har segern inom räckhåll nu. :)

@bumpo har kämpat väl, hon har alibiröstat både till höger och vänster (Jfrelin, Jfrelin igen och nu senast Breaktown), verkat både frustrerad och förvirrad, försökt skapa förvirring hos @grodan21 och lovat joina @cirkus i avloppssystemet men det går inte längre.

Egentligen beseglade bumpo sitt öde redan vid den sena röständringen från Niyama till Myrten redan vid lynch 4 men vi har ju bara kunnat lyncha en ulv i taget för inte ens @Mammas twistade lek tillåter ju någon masslynch. :D

LenaH röstar på bumbo


;)
 
Lobelia röstar på Bumbo

Att jag misstänkt bumbo länge är ingen hemlighet, nu senast har bumbo försökt ondförklara mig utifrån att jag haft meningsskiljaktigheter med kollegorna Break när han tillsammans med henne och Paddan gjort tappra försök att misskreditera mig.

Min teori från dag 2 var uppenbarligen mitt i prick och de stackars ulvarna blev nog lika förvirrad som jag att jag lyckades pricka rätt. Sedan den omröstningen har de tappert försökt få ut mig men utan framgång. Nu är det dags för hämnd Bumpo, i kväll så blir du ulvsylta.
 
Kanske dags att lägga min röst med. :D

grodan21 röstar på bumpo

Efter gårdagens resonemang om att endera LenaH och Lobelia eller Breaktown och bumpo var onda. Och det visade sig ju att Breaktown var ond, då finns de ju bara en kvar att rösta på och det är bumpo.
 
Eftersom grodan21 tyvärr inte kan se saker ur ett flexibelt ljus och LL dödade lyans möjlighet till vinst när hon talade om rollen på Niyama vid omvandlingen röstar bumpo på bumpo.
 
@grodan21 isf läs mina inlägg om lobelia igen.

Kan du förklara varför paddan och Breaktown så när lyckades hjäpa dig att få ut en enligt dig ulvaktig spelare vid omröstning 2? Är det inte ett udda beteende av lyan att så tidigt vilja få bort en av sina egna när det finns en 10 andra att rösta på? Inte direkt riskfritt att förlita sig på de dolda rösterna eller hur?
 
Nä, jag har lekt så mycket att jag aldrig ålig förvånad av vad lyan gör. Det kan också vara så att Paddi och/eller break inte tänkte så pass långt att du kunde ryka. Missar sker jämt och ständigt i de här lekarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 355
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp