Inbillar mig att det skulle vässa mitt eget spel för kommande lekar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Learn by doing är bättre seså. Anmäl dig!Inbillar mig att det skulle vässa mitt eget spel för kommande lekar
Näe, lite oklart tror jag. Hänger visserligen hela dagarna i soffan för att nån äter i princip konstant, men orken är nog högst begränsad. Skulle väl vara om jag är med som nån ni kan lyncha/käka tidigt.@Hedinn hur har du med tid ? Tar bebis all tid eller kan du leka ? Du står fortfarande med som anmäld och det kanske inte stämmer insåg jag
Ja men det går ju att ordna tycker jagNäe, lite oklart tror jag. Hänger visserligen hela dagarna i soffan för att nån äter i princip konstant, men orken är nog högst begränsad. Skulle väl vara om jag är med som nån ni kan lyncha/käka tidigt.
Jag är gärna med där.Jag hänger gärna i en åskådarlya om leken kommer igång!
Haha, om åskådarlyan får spioninfo så kan jag deltagare den vägen
Du får vänta nåt år eller så innan jag är med igen@Sasse (jag vill ha revansch !)
Nope. Gillas inteDu får vänta nåt år eller så innan jag är med igen
Fortsätter…
@Paddington ? Du kommer ju ha tid framöver så skyll inte på pensionering
tanken är att jag ska sitta lite mindre vid datorn framöver, åtminstone tills jag vet vad jag vill göra med resten av mitt liv@Paddington ? Du kommer ju ha tid framöver så skyll inte på pensionering
tanken är att jag ska sitta lite mindre vid datorn framöver, åtminstone tills jag vet vad jag vill göra med resten av mitt liv
Bad idea!tanken är att jag ska sitta lite mindre vid datorn framöver, åtminstone tills jag vet vad jag vill göra med resten av mitt liv
En lek går forttanken är att jag ska sitta lite mindre vid datorn framöver, åtminstone tills jag vet vad jag vill göra med resten av mitt liv