Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12?Hur många behöver ni som deltar för att leken ska starta ? @Madalitso och @Ceta ?
Ja, alltså. Det räcker ju med en av mig för att förvirra för folk .Edit: Hemlig var ju redan uppskriven
You and me both. Tänkte att jag skulle tagga några och se om de ville vara med och leka och taggade @Madalitso. Skulle precis posta när jag kom på att nä, juste, hon är LL med CetaJa, alltså. Det räcker ju med en av mig för att förvirra för folk .
Tack för tagg, men jag leker inte själv längre
Jag behöver också stryka mig om leken kommer igång väldigt snart. Fick barn i måndags så har lite fullt upp nu (och väldigt lite ork ).Hur går det? Är det några mer som vill leka ?
Men wow, grattis!Jag behöver också stryka mig om leken kommer igång väldigt snart. Fick barn i måndags så har lite fullt upp nu (och väldigt lite ork ).
Stort grattisJag behöver också stryka mig om leken kommer igång väldigt snart. Fick barn i måndags så har lite fullt upp nu (och väldigt lite ork ).
Ja jag har tråkig (och ensam ) lördag och hela veckan som kommer,så vore kul om lek kunde starta1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3. cirkus
4. Qitis
5. LenaH
6. QueenLilith
7. Elo
8. Yem
9. Klara
10.
Nuså, nu kan jag vara med och leka om det blir aktuellt.
@Hedinn hur har du med tid ? Tar bebis all tid eller kan du leka ? Du står fortfarande med som anmäld och det kanske inte stämmer insåg jag1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3. cirkus
4. Qitis
5. LenaH
6. QueenLilith
7. Elo
8. Yem
9. Klara
10.
Nuså, nu kan jag vara med och leka om det blir aktuellt.