Du kan ta med dig @godisklubba … hon lovar att inte säga någotJag är lite sugen att vara LL, men har gärna med mig någon mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ta med dig @godisklubba … hon lovar att inte säga någotJag är lite sugen att vara LL, men har gärna med mig någon mer?
Jag kan tänka mig att vara LL en runda, ska vi köra tillsammans? Har du varit LL förr?Jag är lite sugen att vara LL, men har gärna med mig någon mer?
Får jag hänga med er som sidekick? Vill gärna leka men är rädd ha dåligt med tid igen .Jag kan tänka mig att vara LL en runda, ska vi köra tillsammans? Har du varit LL förr?
Absolut för migFår jag hänga med er som sidekick? Vill gärna leka men är rädd ha dåligt med tid igen .
Får jag hänga med er som sidekick? Vill gärna leka men är rädd ha dåligt med tid igen .
Jag har varit LL en lek, men aldrig självAbsolut för mig
Jag är ändå van att vara LL med hjälp eftersom d-d alltid brukar hänga på
Om du vill vara själv kan jag kanske hitta nån som vill hänga i en åskådarlya .Jag har varit LL en lek, men aldrig själv
Äh var med och lekOm du vill vara själv kan jag kanske hitta nån som vill hänga i en åskådarlya .
Nej, vill gärna ha sällskap! Vill absolut inte vara självOm du vill vara själv kan jag kanske hitta nån som vill hänga i en åskådarlya .
Jag glömde ju för sjutton bort leken förra gången . Kom ju på det 10 min innan första DL.Äh var med och lek
Nån kan säkert påminna dig när den drar igångJag glömde ju för sjutton bort leken förra gången . Kom ju på det 10 min innan första DL.
Du får väl vackert skriva in dig själv iställetEdit: Hemlig var ju redan uppskriven