LL:
1. Heffaklumpen
2 qitis
3. Queenlilith
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1. Heffaklumpen
2 qitis
3. Queenlilith
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vinner ju garanteratJag vill leka mer, så jag tar mig friheten att starta en ny lista. Hoppas att fler mer vill vara med, annars blir det lite ensamt
LL:
1. Heffaklumpen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Yeey, bara 5 platser kvar. Kanske att vi får ihop en lek redan ikväll?1. Heffaklumpen
2 qitis
3. Queenlilith
4. Olive
5. Yem
Då tycker jag fler ska snabba sig på att anmäla sig!LL:
1. Heffaklumpen
2 qitis
3. Queenlilith
4. Olive
5. Yem
6. cirkus
7. Klara
8. hemlig
9.
10.
Om leken kommer igång snart, för från söndag är jag ensam med ungarna igen = sämre med tid.
Jag kan vara lekledare om någon vill hänga på. Kom precis på ett tema. Men det ä roligare om det blir så där en 12 personer.
@Ceta. Vill kanske vara sidekick eller delta ?Jag kan vara lekledare om någon vill hänga på. Kom precis på ett tema. Men det ä roligare om det blir så där en 12 personer.
Tänker att man kanske kan ge det lite tid och se om vi blir 12. Men annars är det väl bättre med en lek med 10 deltagare än ingen lek alls?Jag kan vara lekledare om någon vill hänga på. Kom precis på ett tema. Men det ä roligare om det blir så där en 12 personer.
Om alla siffror är fyllda skriver man bara till nästa nummer och skriver upp sig. Så du vet framöver .Så spännande! Bara en plats kvar nu och givetvis hitta en LL Vet inte hur svårt det är då detta kommer bli min första lek någonsin.
Tack för info. Alla tips & tricks mottages med glädjeOm alla siffror är fyllda skriver man bara till nästa nummer och skriver upp sig. Så du vet framöver .
Jag kan vara lekledare om någon vill hänga på. Kom precis på ett tema. Men det ä roligare om det blir så där en 12 personer.
Jag kan vara hjälp-LL om du vill@Ceta. Vill kanske vara sidekick eller delta ?