Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leken kommer upp senare i kväll. Första DL i morgon.Jippi! Nu kör vi
Men herregud, är det för sent att hoppa av?!?Till er som inte har anmält er än och givetvis till er som är anmälda så vill jag hälsa er välkomna till "Lobelias meditations och mindfulness center". Vi kommer under i den kommande veckan arbeta med meditationer, mindfullnessövningar och vår guru Addubhalladug Nedoavish kommer att hålla spännande och utvecklande föreläsningar.
Sorry. To lateMen herregud, är det för sent att hoppa av?!?
Kommer jag dö av en överdos kolloidalt silver eller kommer jag tvingas dricka utspätt vatten tills jag storknar??
Jag lovar, inget kolloidalt silver här och eller utspätt vatten.Men herregud, är det för sent att hoppa av?!?
Kommer jag dö av en överdos kolloidalt silver eller kommer jag tvingas dricka utspätt vatten tills jag storknar??
Kommer det upp något ikväll eller kan man gå & lägga sig?Leken kommer upp senare i kväll. Första DL i morgon.
KL
Det är fritt fram att anmäla sig fram till jag säger stopp
Till er som inte har anmält er än och givetvis till er som är anmälda så vill jag hälsa er välkomna till "Lobelias meditations och mindfulness center". Vi kommer under i den kommande veckan arbeta med meditationer, mindfullnessövningar och vår guru Addubhalladug Nedoavish kommer att hålla spännande och utvecklande föreläsningar.
Första DL är imorgon, så om den kommer upp ikväll händer inte mycket förrän närmare DL imorgon kväll.Kommer det upp något ikväll eller kan man gå & lägga sig?
Hittar ni ingen annan så kan jag hoppa in.Någon som kan ersätta @Yem i leken? DL1 är ikväll, så det har inte hänt så mycket