@Mirtai, @bollen__ och/eller @Ferrari kanske vill vara med och leka?
Och @the_connemara, du borde testa att vara med och leka! Lovar att vi är snälla
Och @the_connemara, du borde testa att vara med och leka! Lovar att vi är snälla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mirtai, @bollen__ och/eller @Ferrari kanske vill vara med och leka?
Det är ju därför vi behöver leka. För att få ha lite roligt just nu och koppla av en liten stund.Nu kan jag inte koncentrera mig på något annat än att lyssna på radion om kriget ju
Som hemlig säger, en lek blir bra och rolig avkoppling från allt tråkigt som händer i världen. Eller i alla fall distraktion och något annat att tänka på. Dessutom, du lär hinna med både ochNu kan jag inte koncentrera mig på något annat än att lyssna på radion om kriget ju
Detta gäller alla End of storySom hemlig säger, en lek blir bra och rolig avkoppling från allt tråkigt som händer i världen. Eller i alla fall distraktion och något annat att tänka på. Dessutom, du lär hinna med både och
Hej hopp, kom och lek nu
Jag vill lekaFler som är leksugna nu?
Jag meJag vill leka
Det tror jag inte på!@Asko, comeback? Lovar att vi inte bits
Va va va? Litar du inte på att vi inte bits? De enda som möjligen bits är ulvarna när de käkar…Det tror jag inte på!
Men jag kan nog fundera på att vara LL igen
Det beror på när det blir! Det ligger lite plugg framför mig, men det kan väl ta ett litet tag innan vi börjar. Så jag hinner förhoppningsvis skrapa ihop material.Va va va? Litar du inte på att vi inte bits? De enda som möjligen bits är ulvarna när de käkar…
Men då är du LL då? I så fall sätter jag upp dig på listan
LL: Asko
1. Heffaklumpen
2.Ceta
3. Qitis
4. Klara
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.