Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulvigt.Jag och bollen har kontakt på pm!
21.30 tycker jag är bästVi lägger upp leken under förmiddagen också kör vi första DL imorgon kväll. Är det 21 som brukar vara bäst?
Nu lottar jag roller efter denna lista!LL: bollen__ sidekick @Islandshästryttare ?
1. Heffaklumpen
2. Harrysen
3. Blacksmithfarm
4. Kilauea
5. qitis
6. cirkus
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Glimra
10. Jfrelin
11 niyama
12 fio
13 lobelia
Så ser anmälningslistan ut såvitt jag vet @bollen__ @Islandshästryttare
Hur fick du din roll?Ulvigt.
Den levererades med Matsmartlådan av Best.Hur fick du din roll?
Jag menade lite längre fram, var ju nyss LL
Ja, det finns ju en massa andra roller att ta med som kan hjälpa till med teorier/slutsatser utan att det behövs en siare. Trollade röster, brevbärare som du säger, och lite annat - och så skulle man ju kunna ha med nån form av spion då som kan se vem någon röstat på bakom kulisserna, t.ex. Men då tycker jag också att det bör vara åtminstone en drällrad till lyan så att folk försöker vara lite diskreta också.Jag tycker förra leken var kul (eller nej, jag blev ju lynchad... ) och jag tänker att det är bra utan regelrätt siare men en brevbärare kan ju vara en idé?
Helt utan info gör ju att det mer leks på känsla och åtminstone jag tycker det är kul om man kan dra lite slutsatser och då har LITE fakta men inte isolerat till en eller två spelare.
Prästrollen var kul att den dammades av häromleken tex, sen dog ju tyvärr prästen tidigt men också en kul roll med begränsad fakta.