Asså jag har faktiskt groomat på westerntävling när jag var typ 14 och stod uppstallad hos en kille som var väldigt aktiv i WRU bla så jag är inte heeelt bortkommen.Nope. Du ska rida Cuttinghäst och fösa kor! Det du !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså jag har faktiskt groomat på westerntävling när jag var typ 14 och stod uppstallad hos en kille som var väldigt aktiv i WRU bla så jag är inte heeelt bortkommen.Nope. Du ska rida Cuttinghäst och fösa kor! Det du !
Du är så ung att det är du som kommer få ta hand om oss andra sen när vi börjar bli alltför lytta och halta.Alltså jag börjar ju undra om jag ens kommer kunna stå i fältsits med mitt kraschade knä när jag får börja rida igen. Jag kanske får konvertera till western (och dressyr) också.
Inga blåtungor här ! Men man behöver ha bra höfter @LenaHNope. Du ska rida Cuttinghäst och fösa kor! Det du !
Jag vet inte vart anmälningslistan ärJa det är dig och @Niyama vi väntar på
LL: bollen__ sidekick @Islandshästryttare ?Jag vet inte vart anmälningslistan är
Ingen aning. Jag kan pröva att ”tvångs”-’anmäla henne ocksåVarför är inte @fio med?
Fio ska leka så hon har inte tid med det. Du lär ju ändå inte leka så åk självHysch! Jag skickade @fio i förväg till Portugal för att deala sig till en bra by för vårt pension... RETREAT! (Nu är hon taggad flertalet gånger och lär dyka upp! )
Skickade. Hon är redan där. Hm, försöker du medvetet förvränga det jag skriver. Nu blir ulvometern hysterisk.Fio ska leka så hon har inte tid med det. Du lär ju ändå inte leka så åk själv
Fio ska leka så hon har inte tid med det. Du lär ju ändå inte leka så åk själv
Vilken tid är den?
Vet inte men de rider två rundor imorgon.Vilken tid är den?
Jag vet inte hur många timmar det skiljer mellan Saudi och här.Vilken tid är den?
Pingar @bollen__ och @Islandshästryttare Som får rodda allt med detJag vet inte hur många timmar det skiljer mellan Saudi och här.
https://www.longinestiming.com/equestrian/2024/fei-world-cup-finals-riyadh-riyadh/#area6