Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla kanske vill vara bybor, utan info .Eftersom jag är trött på lotten , får alla som vill pm:a önskemål om roll. Obs! Ingen mening att ni sen försöker använda i teorierna att x vill nog ha y roll, för dels lär inte alla ens önska nån roll och dels kommer det inte finnas exempelvis 5 siare så det är inte alls säkert det är möjligt att få rollen man önskar.
Till min fylledag minsannÅh, jag är bara sjukskriven tom 4 juli!
En lek utan sior ? Vi diskuterade det i senaste leken enkel lek med inga specialroller förutom ängel och kanske en ficktjuv /röstfifflare osv.Jag sku kunna vara LL på någon lek framöver
Ja men det kan ju vara roligt att prova! Vi kör på det.En lek utan sior ? Vi diskuterade det i senaste leken enkel lek med inga specialroller förutom ängel och kanske en ficktjuv /röstfifflare osv.
Jösses. Jag läste en lek utan sidor.En lek utan sior ? Vi diskuterade det i senaste leken enkel lek med inga specialroller förutom ängel och kanske en ficktjuv /röstfifflare osv.
Jösses. Jag läste en lek utan sidor.
Satt och skrynklade ihop hela hjärnan för att begripa hur det var menat att fungera.
Iofs har jag läst den leken som det bara fanns goda i.Alla är goda men tror att det finns en lya som vanligt. LL lottar vem som blir käk. När en tredjedel är kvar avslöjar LL twisten och de som lever blir vinnare
Är det nu du ska vara med och leka?Iofs har jag läst den leken som det bara fanns goda i.
Men har man på förhand diskuterat att det ska vara konceptet, och annonserat den som en lek utan sidor, så faller rätt mycket av upplägget.
Det var @Habina s lek detIofs har jag läst den leken som det bara fanns goda i.
Men har man på förhand diskuterat att det ska vara konceptet, och annonserat den som en lek utan sidor, så faller rätt mycket av upplägget.
Tyvärr. Jag läser lekar regelbundet, men det skulle inte fungera praktiskt för mig att vara med i dem.Är det nu du ska vara med och leka?