Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ragga deltagare?Kan vi leka snart?
Imorgon åker jag hem efter att ha tillbringat tiden efter operationen hos fantastiska vänner som skämt bort mig de luxe och då kommer jag ha trååååkigt!
Jag mår alldeles för bra för att vara house bound...
Tack! Jag har läst med i de två senaste trådarna men jag förstår fortfarande inte hur resonemangen går till. Det är nog lite för svårt för mig@Glimra , du funderade på ulvlekande i funderar-tråden för ett tag sedan. Tar mig friheten att tagga dig och fråga om du vill vara med i kommande lek?
Vi är snälla mot nybörjare. en del är svårt att förstå innan man testat att leka. En del fortsätter att vara svårt även när man lekt en massa.Tack! Jag har läst med i de två senaste trådarna men jag förstår fortfarande inte hur resonemangen går till. Det är nog lite för svårt för mig
Deadline.LL: Niyama
1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Glimra
8.
9.
10.
11.
12.
Jamen vad fasen jag testar väl då. Brukar dock gå och lägga mig tidigare än "DL" (fortfarande inte förstått vad det står för), blir det ett problem?
LL: Niyama
1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Glimra
8.
9.
10.
11.
12.
Jamen vad fasen jag testar väl då. Brukar dock gå och lägga mig tidigare än "DL" (fortfarande inte förstått vad det står för), blir det ett problem?
Ja skriv upp mig.