Tack för tagg, men jag orkar inte. Har mycket ångest och trötthet just nu, men hoppas ni får en skoj lek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tagg, men jag orkar inte. Har mycket ångest och trötthet just nu, men hoppas ni får en skoj lek!
Jag har tyvärr inte tillräckligt med tid och energi över för att LLa på egen hand, och jag misstänker att min eminenta partner in crime @Madalitso har lite annat att tänka på just nu.Taggar några som jag tänker kanske är intresserade av att vara LL eller deltagare: @Myrten @Madalitso @Derring-Do @Artline
Ja men why not! Är fortfarande nervös över hur tusan jag ska få ihop teorier och särskilt första .
Oh no och det ska vi komma ihåg...hilfeLL?
1 Niyama
2 bollen__
3 cirkus
4 Blacksmithfarm
5 Habina - funkar det nu?
6 qitis
7 Kilauea
8 Lobelia
9 Lena!
10 heffaklumpen
11
12
Ändrat namnet bara
Det är bäst runt en helg för mig, men det funkar om kraven på aktivitet är måttlig.
Det ska jag väl kunna lösa om det kniper.Får ni ingen annan LL, det blir lekstart inom 4 dagar, ni är okej med temalös lek, och om @Derring-Do har tid någon gång innan lekstart att titta på balansen och möjlighet att vara biträdande LL som kan hoppa inom jag har plötsliga förhinder vid dl, så borde jag kunna ha en lek som jag kan köra. Dock med twist, för det är enda leken jag har utkast till rollista för.
Då ska jag försöka få ihop en lek så kan vi vara LL om ingen annan nappar.Det ska jag väl kunna lösa om det kniper.
Hur många deltagare behöver du för att starta?Då ska jag försöka få ihop en lek så kan vi vara LL om ingen annan nappar.
12, så försöker vi balansera saker utifrån antal oavsett om det blir precis 12 eller flerHur många deltagare behöver du för att starta?
Jag tycker vi ska köra en live ulvlek på Bali.Vi är på Bali!
Vad jobbigtVi är på Bali!
Är jag på Bali?!? I wish!Vi är på Bali!
Härligt, men fel svarVi är på Bali!