Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som leken startar tidigast imorgon eller torsdag (möjligen senare ) så tvångsanmäler dig tills vidare @heffaklumpenJag hade gärna varit med men har ganska mycket att göra fram tills typ torsdag
Så beroende på när leken startar kanske jag kan vara med
Ser ut som leken startar tidigast imorgon eller torsdag (möjligen senare ) så tvångsanmäler dig tills vidare @heffaklumpen
Vi behöver dock forfarande en LL!
LL?
1 Niyama
2 bollen__
3 cirkus
4 Blacksmithfarm
5 Habina - funkar det nu?
6 qitis
7 hemlig
8 Lobelia
9 Lena!
10 @heffaklumpen
11
12
Jag är borta över helgen så får nog avstå om leken startar före tyvärr. Annars måste jag hinna dö innan fredag typSer ut som leken startar tidigast imorgon eller torsdag (möjligen senare ) så tvångsanmäler dig tills vidare @heffaklumpen
LL?
1 Niyama
2 bollen__
3 cirkus
4 Blacksmithfarm
6 qitis
7 hemlig
8 Lobelia
9 Lena!
10 @heffaklumpen
11
12
Ser ut som leken startar tidigast imorgon eller torsdag (möjligen senare ) så tvångsanmäler dig tills vidare @heffaklumpen
LL?
1 Niyama
2 bollen__
3 cirkus
4 Blacksmithfarm
6 qitis
7 hemlig
8 Lobelia
9 Lena!
10 @heffaklumpen
11
12
Jag kan alltid tänka mig att lekaNågra som är sugna på lek?
Jag hänger på ! Sjukskriven hela mars ut också så har tid att lekaNågra som är sugna på lek?
Åh det skulle vara kul men just nu hinner jag inte, veckan efter påsk vore däremot toppen.
Leker gärna jobbar som vanligt lite knepiga tider, men det har ju löst sig förrLL?
1 Niyama
2 bollen__
3 cirkus
4 Blacksmithfarm
6 qitis
7 hemlig
8 Lobelia
9 Lena!
10 heffaklumpen
11
12
Gamla listan, Q och cirkus bekräftade att de fortfarande vill leka. Bollen, heffaklumpen och LenaH har gillat mitt inlägg så stryk er om ni inte kan?
Taggar de som inte visat sig i tråden nu (man kan ju inte tagga för många för då får de ingen notis): @Blacksmithfarm @Habina @Lobelia @Kilauea
Och så behöver vi helst ett par deltagare till och en LL. Jag kan lova att inte skriva så mycket så hinner ni läsa
Det beror på när leken startarNågra som är sugna på lek?
Vågade inte ändra men tänkte att det syns ju att du skrivit i tråden så borde vara ok att taggaÄndrat namnet bara