Härligt, men fel svar
Jag kan vara med om du skriver upp mig. Har ju bara mobil nuförtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, men fel svar
Är jag på Bali?!? I wish!
Jag kan vara med om du skriver upp mig. Har ju bara mobil nuförtiden
Nej nej! Inga strykningarHur twistad är twisten? Är den alldeles för twistad/komplicerad så får ni stryka mig för då har jag troligen varken tid/energi/ork/hjärnkapacitet nog. Men om det är en "vanlig" twist (finns det ens en sådan? ) ska det gå bra
Jag skulle säga att den är ungefär 97° skruvade åt vänster och 35° åt höger, så inget överdrivet invecklat skruvmönster allsHur twistad är twisten? Är den alldeles för twistad/komplicerad så får ni stryka mig för då har jag troligen varken tid/energi/ork/hjärnkapacitet nog. Men om det är en "vanlig" twist (finns det ens en sådan? ) ska det gå bra
Alltså, det hade varit superkul, men tiden finns tyvärr inte.LL: Madalitso och Derring-Do
1. Niyama
2. bollen__
3. cirkus
4. Blacksmithfarm
5. Habina - ej bekräftad
6. qitis
7. Kilauea
8. Lobelia
9. Lena!
10. heffaklumpen
11. Harrysen
12. fio
@Habina verkar inte ha skrivit nåt på buke på länge. Om inte hon är med behöver vi en till! @Hedinn går du att övertala?
Vi är på Bali!
Inte för lite, skålar man tillräckligt så kan nog alla tro att man är på Bali. fram för paraplydrinkarna.Nu har du skålat för mkt ikväll
Lekte och lekte, minns jag rätt klagade du mest över internetet i IndienHedinn har väl lekt från typ Singapore och jag lekte när jag var i Indien.
Skärpning och ta en för laget nu
JAA!Jag kan vara med om plats finns
Jamen exakt! Tidsskillnad är ingen ursäkt (jag låg dessutom aldrig vaken halva nätterna för att kunna leka i realtid när alla andra var aktiva ).Hedinn har väl lekt från typ Singapore och jag lekte när jag var i Indien.
Skärpning och ta en för laget nu
Du får vara effektiv jag har redan lovat att inte skriva så mycket så ni ska hinna läsa.Fy tusan vad jag blir leksugen nu. Kan vi inte införa lite fler timmar på ett dygn?
Haha! Tyvärr snarare risk för att jag inte kommer hinna med så mycket under dagarna och sen är för trött för att läsa ikapp på kvällen och potentiellt missa DLs, så det är den värsta sortens tidsbrist. Kan ju ha tur så det funkar men känns inte sjysst mot er att chansa. Hade leken börjat i mitten av veckan som kommer hade jag kunnat ställa upp för kommande helg har jag massor av tid. Men den här helgen är det väldigt begränsat med den varan och även ons-tor nästa vecka.Du får vara effektiv jag har redan lovat att inte skriva så mycket så ni ska hinna läsa.
Nu har du skålat för mkt ikväll
Vadå skålat??Vi är på Bali!
Tyvärr inte aktuellt denna gången, men du kan ju alltid starta en åskådarlya om du villJag kan ju annars ställa upp som en permanent medlem av goda lyan om ni ska ha en sån, @Madalitso och @Derring-Do så kan jag också släppa in folk när den blir full.