Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, vi kan se till att du är död innan fredag.Jag är fruktansvärt uppbokad imorgon och måste vara död innan fredag, lite dåliga odds för en aktiv lek![]()
LL: bollen
1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7. Artline
8. Godisklubba
9. Ferrari
10. LenaH
11. cirkus
Vi får hoppas det annars får jag väl be LL ta kol på migÄh, vi kan se till att du är död innan fredag.Kommer vi igång med första DL imorgon är ju sannolikheten stor att leken är slut innan fredag ändå, med få deltagare?
Om det är okej för @bollen__ och er andra så kan jag finnas som stöd för @godisklubba om hen vill ha stöd. Jag är kanske inte världens bästa mentor, men ibland är det skönt att bara bolla tankar. Jag har inte tid att leka men bolla lite tankar kan jag göra.
Aw, så snälla alla ärAttans, jag tänkte ju säga att jag inte har tid med att leka, men hade kunnat vara mentor till @godisklubba![]()
Ja, detta kanske inte blir så farligt trots alltDu ser @godisklubba alla vill att du ska vara med och två mentorer dessutom![]()
Vi kan döda varandra innan fredag!Jag är fruktansvärt uppbokad imorgon och måste vara död innan fredag, lite dåliga odds för en aktiv lek![]()
Jag och @Madalitso kan dela på mentorskapet!
Ja, du får gärna vara min varulvslek-mentor!
Aw, så snälla alla är
Det kanske kan komma med någon mer ny som du kan vara mentor åt?
Ja, detta kanske inte blir så farligt trots allt![]()
Ja, det kan ni också göra!Jag och @Madalitso kan dela på mentorskapet!Det kan vara bra att se att man kan resonera på olika sätt och ändå ha lika fel.
![]()
Vi fixar en gruppdiskussion. Jag kan göra det.Ja, det kan ni också göra!
Hur gör man då? Är det som en chatt där alla tre kan skriva eller blir det två separata chatter?![]()
Ok, låter praktiskt och bra!Vi fixar en gruppdiskussion. Jag kan göra det.
Hm undrar om du har gjort något i dina inställningar? Jag kan inte starta en konversation med dig?Ok, låter praktiskt och bra!![]()
Hm... jag har inte varit i inställningarna och grejat vad jag vetHm undrar om du har gjort något i dina inställningar? Jag kan inte starta en konversation med dig?
Gå in på sekretess > användare tillåts: starta konversationer med dig.Hm... jag har inte varit i inställningarna och grejat vad jag vet![]()
Nu står det "endast medlemmar" istället för "användare du följer". Tack!Gå in på sekretess > användare tillåts: starta konversationer med dig.
Tillägg: klicka på ditt användarnamn uppe till höger alltså.
Nästa vecka är 25.Vill ni att jag lägger upp leken m första DL imorgon? Kan @karamelldrottningen då? Jag har lite dålig koll på vilken vecka det är![]()
Nu har jag bjudit in dig!