JA!!Vill ni att jag lägger upp leken m första DL imorgon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA!!Vill ni att jag lägger upp leken m första DL imorgon?
Ja och att jag ska få jaga dig - du vet ju hur det brukar bliDu längtar efter att jag ska jaga dig?![]()
För mig går det bra, jag ska kolla med de andra!Får jag vara med och kolla era tankar @Snurrfian @godisklubba @Madalitso ?
Hinner inte riktigt leka denna vecka och eftersom jag alltid krånglar till allt i varje lek så vore det bra att se lite hur ni tänker.
Tack för tagg!
Har jag tid och inte är med och leker kan jag absolut ställa upp!SKULLE någon vilja vara lite mentor åt mej också nästa gång det blir lek?
så skulle jag bli så oändligt glad. Jag blir sjukt stressad och fastnar mest bara hela tiden. Plus att jag varit helt ensam varje lek hittillsdvs bybo och haft noll och inga idéer
Alternativt att jag kanske kan få vara med LL bakom kulisserna??
Jag! Men kan först i juli tyvärr.Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men... jag vill leka mer! Så, är det någon mer som är leksugen?![]()
Jag reser bort på lördag nästa vecka, så jag kan också bara vara med om den är slut senast på söndagJag kan tänka mig att vara med om det är en lek som är slut senast på söndag för nästa vecka har jag absolut ingen tid alls @godisklubba Kan dock endast leka efter eller före arbetet så jag kommer aldrig vara inne under dagarna. Jag har gärna något mentorlikandne system om det är möjligt för jag har bara lekt en gång tidigare och då blev dessutom mitt privatliv lite tufft under den veckan av olika orsaker. Dessutom var det ett bra tag sen jag lekte den.
Jag reser bort på lördag nästa vecka, så jag kan också bara vara med om den är slut senast på söndag![]()
Och jag kan tyvärr inte på ungefär första halvan av juli.Jag! Men kan först i juli tyvärr.
Jag kan vara LLDå får vi se om någon hänger på! Och nån kan tänka sig att vara LL.
Den skickar till LL innan nattdl t.ex. "Jag vill sia LenaH" dvs vill veta vilken roll LenaH har. Efter nattdl får den svar från LL. Siarlärlingen får bara göra detta varannan natt istället för varje. Sen finns lite andra varianter av rollen, t.ex. att den bara få veta ond/god och inte exakt roll.ag försökte följa den förra leken lite och jag förstod inte riktigt vad som menades med att siarlärlingen får sia varannan natt? Minns inte om det var någon siare i den leken jag lekte men till vem siar den här personen? till LL? Vad innebär en sia?