Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörrni, nu börjar det närma sig helgen, när alla kunde igen. Dags för alla er som smygläser att anmäla er, med andra ord! :D

LL: Myrten & Artline

1. Q
2. Derring-Do
3. LenaH
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Idahoe
7. hemlig
8. Modest
9. bollen__
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Nu har jag haft tenta så gör ett försök till :p

1. Q
2. Derring-Do
3. LenaH
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Idahoe
7. hemlig
8. Modest
9. bollen__
10. Gabby_Ossi
11.
12.
13.
14.
15.

1. Q
2. Derring-Do
3. LenaH
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Idahoe
7. hemlig
8. Modest
9. bollen__
10. Gabby_Ossi
11. Emtherlia
12.
13.
14.
15.

Som @quarter4ever säger vore det kul om vi hittade en kompromiss så att alla som skrivit upp sig kan vara med.:) Tycker inte det verkar omöjligt.

För min del passar det bra om leken inte startar förrän efter helgen.
Ok, jag tror det är något som funkar för de flesta? @Snurrfian ? Vilka var det mer som hade önskemål om lekstart? Jag tror @quarter4ever har bäst koll nästan:D. @Artline hur är det för dig med lekstart söndag eftermiddag eller måndag?

Jag har full fart som vanligt nästa vecka, men jag tror inte att LLandet riskerar att påverkas annat än fredag kväll då jag ska på middag. Men vi är ju två och då brukar det alltid lösa sig.:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025