Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DesammaHoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag ulvlekskompisar!
Min dag har varit ... bra
Får man ta det som ett "omen" att vi inte vann på trisslotterna idag med hjärtan på?
Tur i kärlek- otur i spel och vice versa?
Bra sätt att putta upp tråden Q
Jag brukar ha en jäkla tur i spel...Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag ulvlekskompisar!
Min dag har varit ... bra
Får man ta det som ett "omen" att vi inte vann på trisslotterna idag med hjärtan på?
Tur i kärlek- otur i spel och vice versa?
När var det leken tänkte köras igång? Innan, under eller efter helgen?
Jag kan inte i helgen. Men innan (om någon kan tänka sig döda mig tills fredag ) eller efter helst, funkar.När det passar dig!
Jag kan inte i helgen. Men innan (om någon kan tänka sig döda mig tills fredag ) eller efter helst, funkar.
Nej! det låter som en porrskådis.Luna som i Luna Lovegood kanske (Harry Potter)?
Förlåt! Missade dig Självklart får du vara med!@Idahoe Fick inte jag vara med?
LL: Myrten & Artline
1. Q
2. Derring-Do
3. LenaH
4. cirkus
5. Snurrfian
6. Idahoe
7. hemlig
8. Modest
9. bollen__
10. Gabby_Ossi
11. Emtherlia
12.
13.
14.
15.
För min del passar det bra om leken inte startar förrän efter helgen.Kanske lekstart på söndag och första DL måndag kunde vara något eftersom @Snurrfian hade svårt under helgen också? Och @Derring-Do inte kunde innan helgen?
eller vad säger ni andra?
Ok, jag tror det är något som funkar för de flesta? @Snurrfian ? Vilka var det mer som hade önskemål om lekstart? Jag tror @quarter4ever har bäst koll nästan. @Artline hur är det för dig med lekstart söndag eftermiddag eller måndag?För min del passar det bra om leken inte startar förrän efter helgen.