För min del får leken gärna starta ikväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del kan den starta när som nuHallå deltagare, är ni pepp på lek nu? Jag håller på och skriver. Vill ni starta ikväll eller vänta till imorgon? Leken är inte riktigt klar än så oavsett lär det ta ett par timmar. Vad säger ni?
@quarter4ever @Derring-Do @LenaH @cirkus
Fortsätter med taggarna i nästa post.
Och @Emtherliahoppas inte första DL är ikväll dock för då blir det en ole dole doff- röst från mig med - just say´in
Kbk!Hallå deltagare, är ni pepp på lek nu? Jag håller på och skriver. Vill ni starta ikväll eller vänta till imorgon? Leken är inte riktigt klar än så oavsett lär det ta ett par timmar. Vad säger ni?
@quarter4ever @Derring-Do @LenaH @cirkus
Fortsätter med taggarna i nästa post.
Vad?
Jag fattar fortfarande ingenting! Men var är @Klara ? Och @Hedinn är hon i delfinariet eller har hon sluppit ut?översätt?
Kan Bara Klara ....
vad?
HAHA!!!Jag fattar fortfarande ingenting! Men var är @Klara ? Och @Hedinn är hon i delfinariet eller har hon sluppit ut?
Just nu verkar @Artline ha givit upp efter mina spam-försök i LL-tråden och jag tänker inte starta någon lek innan hon är tillbaka. Hon vet inte om det ännu, men min diaboliska plan är att hon ska få skicka ut alla roller = betydligt färre konversationer för Myrten att skriva fel information i!
Jag fattar fortfarande ingenting! Men var är @Klara ? Och @Hedinn är hon i delfinariet eller har hon sluppit ut?
Just nu verkar @Artline ha givit upp efter mina spam-försök i LL-tråden och jag tänker inte starta någon lek innan hon är tillbaka. Hon vet inte om det ännu, men min diaboliska plan är att hon ska få skicka ut alla roller = betydligt färre konversationer för Myrten att skriva fel information i!
vi är bara 11 nu ju .... iom att @Luna inte kanHm, jo, blir det för många hoppar jag av. 12 deltagare är typ vad min hjärna (knappt) klarar av