du hoppas på ett mirakel....Haha nej, just nu hoppas jag mest på att det ska kännas mindre rörigt imorgon bitti.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du hoppas på ett mirakel....Haha nej, just nu hoppas jag mest på att det ska kännas mindre rörigt imorgon bitti.![]()
du menar något i stil med detta :du hoppas på ett mirakel....![]()
@quarter4ever skaru traumatisera mig ännu mer nu. *försöker förtränga känslan av hans brösthår i näsan*![]()
Om ni inte sitter med varsin box med sugrör går det nog enklare, fnys!Haha nej, just nu hoppas jag mest på att det ska kännas mindre rörigt imorgon bitti.![]()
du menar något i stil med detta :
![]()
Har de flesta av er såpass dåligt med tid under helgen/imorgon att ni föredrar första DL på söndag?
Nope !!! Starta leken nu !Har de flesta av er såpass dåligt med tid under helgen/imorgon att ni föredrar första DL på söndag?
Maffia! Det spelade jag massor som yngre. Tog bara väldigt lång tid innan jag fattade att ulvspel var samma sak...Visste nit förresten att det finns massvis med varulvsleks-kortspel? Ett av de enklare hade varulvar, bybor och siare.
Till den gång vi ska ha en varulvsleksträff tänkte jag.![]()
Maffia! Det spelade jag massor som yngre. Tog bara väldigt lång tid innan jag fattade att ulvspel var samma sak...
Fast i maffiaversionen jag spelade fick man tala om sin roll (och givetvis ljuga om den) så den biten visade sig ju kunde ställa till med lite problem...![]()
Jaha, det finns speciella kortlekar för det också? Vi använde vanliga kortlekar.Vet inte om jag spelat Maffia, men hört talas om den iaf! Finns flera spel som bara heter "Werewolf" och liknande också såg jag.Ska nog inhandla en sådan till våran spelsamling någon dag, tvinga in vännerna i ulvspelsträsket.
![]()
Berätta mer. Hur gör man?Jaha, det finns speciella kortlekar för det också? Vi använde vanliga kortlekar.
Spader och klöver ess (plus eventuellt fler svarta kort) var maffian. Ruter ess var sheriff (siare) och hjärter ess var läkare (ängel). Övriga röda kort bybor.![]()