Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den fastnade i tullen.....Vart är leken !?!
En är berättare, så plockar man i förväg ut korten som ska användas. Berättaren blandar dem och delar ut. Alla tittar på sina kort för att se vad de har för roll.Berätta mer. Hur gör man?
eller så var det fyllecellen.... minnet är lite.... dimmigt..........Den fastnade i tullen.....
@Habina 7 sängplatser när vi brukar vara ca 14 spelare per lek? Skavfötters?
Och ska vi så högt upp i landet kan vi väl ta det när jag ändå är däruppe, typ tredje/fjräde veckan i Juni?
@Hedinn Ja! Specifika kortlekar bara för spelet. Såg coolt ut.
Maffia låter iofs kul det med, ska testa det nån dag.
Petitesser.
Fast jag drömmer ju om att alla ska bo på hotell en helg. Eller kanske en kryssning?
Jag tycker att du hjälper lite dåligt! Ska leken upp ikväll tror jag vi får lägga på ett kol, förslagsvis innan jag tömt nästa glas?eller så var det fyllecellen.... minnet är lite.... dimmigt..........
Sluta dricka och lägg upp leken för bövelen !!!Jag tycker att du hjälper lite dåligt! Ska leken upp ikväll tror jag vi får lägga på ett kol, förslagsvis innan jag tömt nästa glas?
Leken är inte klar än!!Sluta dricka och lägg upp leken för bövelen !!!
Får det lov att vara enLeken är inte klar än!!
För bövelen!
Jag blir kreativ av dricka.
För min del är det mer än ok om leken dröjer en dag till.Leken är inte klar än!!
För bövelen!
Jag blir kreativ av dricka.
Alltså, risken finns. Vi är inte alltid sådär på det jätteklara hur det var vi tänkte att en roll skulle fungera när vi diskuterat nåt annat ett tag...För min del är det mer än ok om leken dröjer en dag till.
Äsch, det fixar sig under tiden vi lekerAlltså, risken finns. Vi är inte alltid sådär på det jätteklara hur det var vi tänkte att en roll skulle fungera när vi diskuterat nåt annat ett tag...
Joooooo var med!Jag börjar misstänka att ni väntar på att jag ska anmäla mig. För jag är sugen, tror det kan bli en dyngrolig lek.
Men nej. Jag övertalar mig själv att låta bli.