Nu har jag lottat rollerna, men jag kan kanske sätta upp dig som reserv?
Gärna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag lottat rollerna, men jag kan kanske sätta upp dig som reserv?
vi kan lova att alltid lyncha dig innan DL3??Har tyvärr fått inse att tiden inte räcker till för att hålla koll ordentligt på en hel lek som det ser ut numera
Men tack för taggen Q !
Jag kommer nog kika in i smyg och heja lite. Eller kanske lägga krokben för de i ringen...![]()
Tack för taggen, mycket just nu men om några veckor så!knuffeli knuff
visst var det några som skrivit att de skulle kunna ha tid under ledigheterna ?
@EmmaN , @Emtherlia @GladFliicka tex?
Haha jag hade en idé om Emil temaLL Lobelia?
Ingen har tagit LL så om ingen har något emot det så leder jag leken. Jag har dock ändrat mig om Tema. Vi kör i så fall Emil i Lönneberga.
1. Ferrari
2. Paddington (borde hinna leka en lek till innan pluggandet drar igång)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
bara så alla vet så vill jag väldigt gärna köra en Bröderna Lejonhjärta framöverHaha jag hade en idé om Emil temaVilket du inte kunde veta - kör på du
![]()
Jag fick idén när Paddis "snodde" min idé, om vad får hon berätta själv.Haha jag hade en idé om Emil temaVilket du inte kunde veta - kör på du
![]()
den ovan - men det visste ju inte jag att du funderade på när jag berättade det juhJag fick idén när Paddis "snodde" min idé, om vad får hon berätta själv.
Jag vet och det gör inget, det blir lika bra så härden ovan - men det visste ju inte jag att du funderade på när jag berättade det juh![]()
Då snor jag Mio min Mio iställetJag fick idén när Paddis "snodde" min idé, om vad får hon berätta själv.
Edit, äh hon har berättat, Bröderna Lejonhjärta.
Jag vet och det gör inget, det blir lika bra så här![]()
Haha det var det jag först tänkte på men beslutade mig för EmilDå snor jag Mio min Mio istället![]()
Jag behöver tid att fundera ut en lek förra gången tog det tja 2-3 månaderjag hoppas verkligen det kommer andra och håller i andra teman under året - visserligen gillar jag Astrid men bara Astrid-lekar blir kanske lite för mycket![]()