Jag går dock och lägger mig nu, ifall leken kommer upp ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du var snabbare än mig![]()
Å jag känner mig otroligt hedrad över detJag klarar mig tre dagar med Paddington.
Och innan någon stackare går heltså är det alltså min iPad som är döpt efter @Paddington
![]()
Jag med och morgondagen är ganska fulltecknad men lekstart i morgon fungerar ändå bra...
Jag går dock och lägger mig nu, ifall leken kommer upp ikväll.![]()
Jag går dock och lägger mig nu, ifall leken kommer upp ikväll.![]()
Jag med och morgondagen är ganska fulltecknad men lekstart i morgon fungerar ändå bra...![]()
Om vi ska vara sådana så ska jag snart äta lunch.Nu är jag vaken igen.![]()
Om vi ska vara sådana så ska jag snart äta lunch.![]()
Låter helt klart som att du har rätt inställning!Ja, det verkar ju ändå inte hända något på lekfronten och jag har TRÅKIGT!
Så vi kan väl tjattra bort tråden lite.
Tex borde jag städa men jag inbillar mig att det inte är bra för min fot. Säkert mycket bättre om jag ser på the West Wing istället...![]()
Låter helt klart som att du har rätt inställning!
Just nu steker jag fiskpinnar.
Först vill vi minsann ha vinter ett tag!Jag har släppt ut världens sötaste Welsh mountain. Går ut med henne med min spark för det är så halt. Känns som en försmak på mig om femtio år.
Sedan fick jag leverans av hinder, så nu kan jag hoppa fast jag kan förstås inte rida.Längtar till våren...
Först vill vi minsann ha vinter ett tag!
Jag väntar på att fyra ungar och deras personal ska komma och äta så jag kan få åka hem någon gång. Eller, jag ska till stallet och tvätta sår. Någon av dom andra hästarna tyckte att det var aven bra idé att sätta en broddad bakdoja i låret på min älskling.
*funderar på att sluta babbla sönder den här tråden*
Ja, dötrist. Men det sitter iaf på ett "bra" ställe och han är en ängel att greja med. Men det är ju lite ironiskt att just han blev sparkad. Det kom hem en häst dagen före julafton som varit borta en dryg månad. Jag plockade in min och broddade av. Vad vi missade var att två andra hästar fortfarande var broddade runt om.Nä vad trist med broddspark.
Förstår inte alls varför vi inte skall babbla sönder tråden.![]()
Oj ja vågar man ens planera i ditt läge@quarter4ever Tack för taggen!! Men jag går och väntar på en seg bebis (5 dagar över tiden) och ska försöka planera en nyårsmiddag.. Det blir lite tajt!
Alltså... jag läste precis "oseriös avel"-tråden på hund... och då slog det mig att det skulle kunna vara ett kulNu är jag vaken!(Klockan är en timme mer här.)
Eftersom jag fått ofrivilligt uppehåll i min dykning pga sträckt lårmuskel (rekommenderar inte att simma mot strömmen med sådan, speciellt inte belastad med 18 kg bly pga ny dräkt) ska jag hänga på hotellet idag och imorgon. Så jag kan fixa lek till ikväll, måste dock diskutera med kollegorna.
Ni får gärna komma med önskemål på tema, roller och twistar!