Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag vaken!:p (Klockan är en timme mer här.)

Eftersom jag fått ofrivilligt uppehåll i min dykning pga sträckt lårmuskel (rekommenderar inte att simma mot strömmen med sådan, speciellt inte belastad med 18 kg bly pga ny dräkt) ska jag hänga på hotellet idag och imorgon. Så jag kan fixa lek till ikväll, måste dock diskutera med kollegorna.

Ni får gärna komma med önskemål på tema, roller och twistar!

Om vi ska vara sådana så ska jag snart äta lunch. :laugh:

Ja, det verkar ju ändå inte hända något på lekfronten och jag har TRÅKIGT! :arghh:

Så vi kan väl tjattra bort tråden lite. :angel:

Tex borde jag städa men jag inbillar mig att det inte är bra för min fot. Säkert mycket bättre om jag ser på the West Wing istället... :up:

Ja, det verkar ju ändå inte hända något på lekfronten och jag har TRÅKIGT! :arghh:

Så vi kan väl tjattra bort tråden lite. :angel:

Tex borde jag städa men jag inbillar mig att det inte är bra för min fot. Säkert mycket bättre om jag ser på the West Wing istället... :up:
Låter helt klart som att du har rätt inställning! :up:

Just nu steker jag fiskpinnar.

Låter helt klart som att du har rätt inställning! :up:

Just nu steker jag fiskpinnar.

Jag har släppt ut världens sötaste Welsh mountain. Går ut med henne med min spark för det är så halt. Känns som en försmak på mig om femtio år. :laugh:

Sedan fick jag leverans av hinder, så nu kan jag hoppa fast jag kan förstås inte rida. :arghh: Längtar till våren...

Jag har släppt ut världens sötaste Welsh mountain. Går ut med henne med min spark för det är så halt. Känns som en försmak på mig om femtio år. :laugh:

Sedan fick jag leverans av hinder, så nu kan jag hoppa fast jag kan förstås inte rida. :arghh: Längtar till våren...
Först vill vi minsann ha vinter ett tag! :rage:;)

Jag väntar på att fyra ungar och deras personal ska komma och äta så jag kan få åka hem någon gång. Eller, jag ska till stallet och tvätta sår. Någon av dom andra hästarna tyckte att det var aven bra idé att sätta en broddad bakdoja i låret på min älskling. :rage:

*funderar på att sluta babbla sönder den här tråden :o *

Först vill vi minsann ha vinter ett tag! :rage:;)

Jag väntar på att fyra ungar och deras personal ska komma och äta så jag kan få åka hem någon gång. Eller, jag ska till stallet och tvätta sår. Någon av dom andra hästarna tyckte att det var aven bra idé att sätta en broddad bakdoja i låret på min älskling. :rage:

*funderar på att sluta babbla sönder den här tråden :o *

Nä vad trist med broddspark. :(

Förstår inte alls varför vi inte skall babbla sönder tråden. :angel:

Nä vad trist med broddspark. :(

Förstår inte alls varför vi inte skall babbla sönder tråden. :angel:
Ja, dötrist. Men det sitter iaf på ett "bra" ställe och han är en ängel att greja med. Men det är ju lite ironiskt att just han blev sparkad. Det kom hem en häst dagen före julafton som varit borta en dryg månad. Jag plockade in min och broddade av. Vad vi missade var att två andra hästar fortfarande var broddade runt om.

Det är ju risken man tar med att ha hästen i flock. Men det är verkligen tråkigt.

LL: Artline, Myrten & Monstermom

1.cirkus (var inte först O_o)
2 .quarter4ever
3. Ferrari
4. Paddington
5. Koppen (försten! :banana:)
6. Lobelia
7. Snurrfian (men nyårsafton kommer jag att rösta väldigt tidigt :angel: om jag lever så långt i leken)
8. bollen__ :bump:
9. Blacksmithfarm (tror jag borde hinna. )
10. FiaM
11. Sasse
12. Habina
13
14
15
16

Knuffat upp listan. Misstänkter att anmälan är öppen till strax innan leken kommer upp ? Ifall nån mer vill hoppa med i leken :)

Nu är jag vaken!:p (Klockan är en timme mer här.)

Eftersom jag fått ofrivilligt uppehåll i min dykning pga sträckt lårmuskel (rekommenderar inte att simma mot strömmen med sådan, speciellt inte belastad med 18 kg bly pga ny dräkt) ska jag hänga på hotellet idag och imorgon. Så jag kan fixa lek till ikväll, måste dock diskutera med kollegorna.

Ni får gärna komma med önskemål på tema, roller och twistar!
Alltså... jag läste precis "oseriös avel"-tråden på hund... och då slog det mig att det skulle kunna vara ett kul:angel: tema på en ulvlek, kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI