Alltså... jag läste precis "oseriös avel"-tråden på hund... och då slog det mig att det skulle kunna vara ett kultema på en ulvlek, kanske?
Vaddå, ni är alla felavlade och dör i hemska plågor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... jag läste precis "oseriös avel"-tråden på hund... och då slog det mig att det skulle kunna vara ett kultema på en ulvlek, kanske?
Nä, ulvarna är blandis-avlare och goda avlar renrasigtVaddå, ni är alla felavlade och dör i hemska plågor?![]()
Nä, ulvarna är blandis-avlare och goda avlar renrasigt![]()
Det skulle vara något, eller så tvärt om.Nä, ulvarna är blandis-avlare och goda avlar renrasigt![]()
Glöm inte stickmaskinernaJag har för mig att det pratades om en lek om @Monstermom och hennes symaskiner.![]()
Det är 29:e idagLekstart: Ikväll 28/12
Tema: Best in Show
Årets sista hundutställning där tävlingen om "Årets hund" ska avgöras. För första gången direktsänds evenemanget i TV. Ett stort antal topphundar finns på plats. Men... Är det kanske så att vissa ägare är beredda att göra vad som helst för att vinna?
BIS-domare @Artline
TV-kommentatorer (i ständig konflikt med varandra): @Monstermom och Myrten
Anmälda
1.cirkus (var inte först)
2 .quarter4ever
3. Ferrari
4. Paddington
5. Koppen (försten!)
6. Lobelia
7. Snurrfian (men nyårsafton kommer jag att rösta väldigt tidigtom jag lever så långt i leken)
8. bollen__
9. Blacksmithfarm (tror jag borde hinna. )
10. FiaM
11. Sasse
12. Habina
13
14
15
16
Listan är öppen till strax innan leken kommer upp om några timmar!
Fixat!Det är 29:e idag![]()
Det är 29:e idag![]()
men den hade gärna fått kommit upp igårDet är 29:e idag![]()
Knappast men jag vill verkligen vara med!@Mirtai - har det hunnit lugna ner sig?
Nu har jag lottat rollerna, men jag kan kanske sätta upp dig som reserv?Knappast men jag vill verkligen vara med!
går det fortfarande att anmäla?