Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller.Paddi måste dricka vin först. Jag var tvungen att läsa om konversationen för jag mindes inte att den var så... flippad.
jag är bara inne på mitt första glas, jag behöver nog bli... delfin........Paddi måste dricka vin först. Jag var tvungen att läsa om konversationen för jag mindes inte att den var så... flippad.
Paddi måste dricka vin först. Jag var tvungen att läsa om konversationen för jag mindes inte att den var så... flippad.
Fyllelfin!Fyllebjörn.
![]()
Det är jag som är RullllllleeeeFyllelfin!
Barone Ricasoli är bra sällskap, lockar fram det beästa i hick mig...... sådetsåhm mentorn har uppenbarligen klämt hela bag-in-boxen Lovar gott detta
![]()
jag är alltid så snäll så snällBarone Ricasoli är bra sällskap, lockar fram det beästa i hick mig...... sådetså
Om du är riktigt snäll kan vi kanske få upp leken på den här sidan helgen.....![]()
HM är det TACK vare vinboxen, eller trotsAlltså, faktum är att jag tycker det mesta gått mer framåt sen @Paddington kom in i diskussionen än det gjort alla dagar jag och @Myrten försökt reda ut det hela...![]()
Haha IKVÄLL? Alltså... Kan vi få reda ut hur rollerna ska fungera först? Paddi påstår liksom att jag måste ha koll på vad som ska hända i de olika situationerna så att uppdateringarna blir rätt.jag är alltid så snäll så snäll
och jag kan fjäska bra med
@Hedinn söta rara goa LL
Kan vi få en lek ....ikväll ?
( @Paddington verkar redan vara inne på djupdyk bland korallreven men hon kan också vara rar , söt och snäll..)
oj hur ska detta sluta om bara upptakten kräver vin alla mer eller mindre fulla LL var av en är redan halft död.....![]()
sockerkoma funkar görbra ! På redig värmländska !!Jag har Pepsi i glaset istället för vin![]()
äh lyssna inte på henne- hon är ju.... ( full)Haha IKVÄLL? Alltså... Kan vi få reda ut hur rollerna ska fungera först? Paddi påstår liksom att jag måste ha koll på vad som ska hända i de olika situationerna så att uppdateringarna blir rätt.![]()