Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, hon är verkligen RIKTIGT taskig! :rage:

och jag är orolig för hon har aldrig varit senare än typ 7-8 dagar förut :(

Men hon börjar bli gammal( 18 i år ) och sedan nojar jag ju över att hon kastade ifjol ....
Taskig vet jag inte om hon är- huvudsaken fölis är klar när den kommer ut :love:

Och visserligen har jag varit "på tårna" sedan i slutet av mars - men å andra sidan känner jag detta stoet så himla väl så jag sa tidigt att "i år blir hon sen" detta pga inget juver öht , inte ens när mars var slut .

Och det viktigaste är ju att det går bra !:heart
( men hon kan för sjutton klämma ur sig ungen och sätta juver NU !!!:laugh: )

och så för att jag är jag
humorn i att reklamen säger
" 1 enkelt trick för att bli av med fettvalkar och uppnå en smal figur "
:cool:

Powie har gått 359 dagar nu - neeed I say more :arghh:
Där jag hängde som ungdom i stallet så var det ett sto som på dagen alltid gick 30 dagar över "beräknat" datum, hon fick runt 5-7 föl så det kändes rätt säkerställt också, första gånger så trodde de väl mest att de hade räknat fel men för varje för blev de allt mer säkra på att hon faktiskt gick längre än alla andra. :D

Här hemma är vi på dag 315, hon gick över lite förra året men nu har jag starka misstankar att denna blir tidig. Har flyttat henne till hagen närmast huset så jag kan hålla ett vakande öga:cautious:.

Vet inte alls hur framtiden ser ut med jobb och arbetstider, men signa upp mig och så får vi försöka oss på kombinerat mobil/dataspelande ;)

@quarter4ever bytte även profilbild för din skull, blev en 10 dagar gammal räcerkanin (som inte ens öppnat ögonen). Men nu så slipper du hunden på bild ;)

jag vill va med nybörjare men det löser sig nog :p

Alltid roligt med nya spelare :)
Och som skrivits innan:
Man får fråga LL i pm om man är osäker på något, eller om man hamnar i en sådan roll att man har någon att prata med- så kan man fråga dem/ de
Man kan även fråga i lektråden, men kom ihåg:
Allt du skriver KAN och kommer att användas emot dig ;):D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka