och jag ser också alla söta vackra gudomliga föl ALLA andra får - orättvist är det !!!![]()
Ja, hon är verkligen RIKTIGT taskig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och jag ser också alla söta vackra gudomliga föl ALLA andra får - orättvist är det !!!![]()
Ja, hon är verkligen RIKTIGT taskig!![]()
nä det är sant !! och det får mitt hjärta att krympa av smärta- för vet även hur DET kännsInte riktigt alla![]()
Jag kan tyvärr inte vara med.![]()
Kan ni sluta vara glada över det?Jag kan tyvärr inte heller vara med![]()
Där jag hängde som ungdom i stallet så var det ett sto som på dagen alltid gick 30 dagar över "beräknat" datum, hon fick runt 5-7 föl så det kändes rätt säkerställt också, första gånger så trodde de väl mest att de hade räknat fel men för varje för blev de allt mer säkra på att hon faktiskt gick längre än alla andra.Powie har gått 359 dagar nu - neeed I say more![]()
Vet inte alls hur framtiden ser ut med jobb och arbetstider, men signa upp mig och så får vi försöka oss på kombinerat mobil/dataspelande
@quarter4ever bytte även profilbild för din skull, blev en 10 dagar gammal räcerkanin (som inte ens öppnat ögonen). Men nu så slipper du hunden på bild![]()
Kuljag vill va med nybörjare men det löser sig nog![]()
jag vill va med nybörjare men det löser sig nog![]()